לקראת 2020: הדגמים החדשים של מטרו מוטור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לקראת שנת 2020 זה הזמן לערוך היכרות עם הדגמים החדשים של סאן יאנג, ימאהה וקאוואסאקי הצפויים להגיע לישראל, וגם להכיר את התכניות של "מטרו מוטור" בתחום החשמלי עם אופנועי זירו וקטנועי Gogoro

אחרי סקירת הנעשה בשוק הישראלי בשנה החולפת, עברה "מטרו מוטור" לחשוף את הדגמים החדשים אותם תשווק השנה בשלושת מותגיה הדו-גלגליים העיקריים: סאן יאנג, ימאהה וקאוואסאקי. לא מעט דגמים חדשים ומעניינים תביא השנה מטרו בשלושת המותגים הללו, אבל החידוש המעניין באמת יהיה הכניסה לתחום המתעורר של האופנועים החשמליים.

כבר לפני חצי שנה עבר לידי מטרו זיכיון היבוא של אופנועי זירו, וכל ליין הדגמים של החברה האמריקאית המעניינת והחדשנית כבר התייצב בישראל לקראת תחילת השיווק בחודש ינואר. נכון לעתה נמסרו הפרטים והמחיר הרשמי רק של SR/F, אופנוע הדגל ש זירו המתחרה בנישת אופנועי העירום הספורטיביים דוגמת קאוואסאקי Z1000 וימאהה MT10. ל-SR/F מנוע המספק 110 כ"ס והוא ישווק בישראל במפרט הכולל את הסוללה הגדולה המאפשרת טווח רכיבה ריאלי של 160 ק"מ בנסיעה משולבת. מחירו זירו SR/F יתחיל ב-95 אלף ש"ח. מחירי ומפרטי יתר דגמי זירו יפורסמו עם תחילת השיווק בחודש ינואר הקרוב.

לצד אופנועי זירו תחל "מטרו מוטור" לשווק במהלך השנה את הקטנועים החשמליים המעוצבים של Gogoro הטאיוואנית. ל-Gogoro מגוון קטנועים חשמליים, כולל קטנוע ייעודי לשליחויות, והם בעלי סוללות נשלפות הניתנות לטעינה והחלפה בעמדות ייעודיות, בדומה למיזם הקטנועים החשמליים של קימקו.



מטרו מייעדת את קטנועי Gogoro לא רק למיזמי תחבורה שיתופית ולקוחות עסקים, אלא גם ללקוחות פרטיים. לשם כך יוקמו ויפוזרו עמדות החלפת סוללות בחרבי תל אביב במקומות אסטרטגיל בנוסף לעמדות טעינה בסניפי מטרו. הפרטים המחירים המלאים של קטנועי Gogoro יתפרסמו לקראת תחילת השיווק בחודש אפריל, אז גם אמור להיות מושק אולם תצוגה חדש לכלים החמשליים שתשווק מטרו מוטור תחת השם "מטרו E".

סאן יאנג – הולכים על גדול


סאן יאנג TL500
החידושים הגדול, תרתי משמע, של סאן יאנג השנה אמור להיות TL500 המסקרן. קטנוע גדול וספורטיבי עם מנוע טווין שאמור להיות התשובה לקימקו AK550, ובמידה מסויימת גם תחליף זול לימאהה טימקס. סאן יאנג השקיעה ב-TL500 את כל מה שיש לה ונוסף למנוע החדש ישנה שלדה חדשה עם מאפיינים "אופנועיים" כמו מזלג הפוך המחובר עם משולש עליון ובולם מונושוק מרכזי מאחור.

השאלה הגדולה היא האם המחיר המפתה העומד על 50 אלף ש"ח יצליח לגרום לרוכבים בארץ לשבור את המחסום הפסיכולוגי לגבי קטנועים גדולים של סאן יאנג ולמחוק את הכישלון של מקסים 600. אולי סוף סוף לסאן יאנג יהיה להיט גם בשוק הקטנועים הגדולים.

סאן יאנג מקסים 400
מקסים 400 של סאן יאנג עבר רענון מקיף וינסה לשפר עמדות בקטגוריה קטנועי המנהלים הבינוניים שנוטה לכיוון הדגמים היפניים. מעבר לעיצוב המשודרג מקבל מקסים 400 תוספת חשובה של מערכת בקרת משיכה. לרשימת האבזור נוספו גם מפתח חכם ומשקף מתכוונן. כל אלו יוצעו במחיר של 36 אלף ש"ח, והכלי ידיע ארצה בחודש מאי.

ימאהה – שנת הטימקס



ימאהה טימקס 560
כבר בשבוע האחרון החל שיווקו בישראל של ימאהה טימקס 560 החדש שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה. למרות תג המחיר הגבוה שלו, הטימקס נחשב לאחד מהלהיטים בשוק הדו-גלגלי בישראל ועל פי קבלת הפנים החמה לה זכה הדגם החדש לא נראה שזה הולך להשתנות. למעלה מ-150 כלים הוזמנו בסופ"ש הראשון לשיווק וטימקס 560 הולך להיות אחד הלהיטים של השנה הקרובה, כשמטרו חוזים מכירות של כ-700 יחידות לפחות. מרשים מאד בהתחשב במחיר התחלתי של 85 אלף ש"ח.

ימאהה טריסיטי 300
גם לא יתקבלו התקנות המתירות לבעלי רשיון נהיגה על מכונית לעלות על כלים תלת-גלגליים, לטריסיטי 300 יש פוטנציאל גדול לחזק את ימאהה בנישה התלת גלגלית. טריסיטי 300 מצויד במנוע של XMax 300 ולמעט עיצוב ואבזור משודרג די זהה לאחיו הקטנים בנפחי 125 ו-155 סמ"ק. טריסיטי 300 אמור לנחות בארץ בחודש יוני עם תג מחיר של 43 אלף ש"ח שיציב אותו בתחרות ישירה מול פיאג'ו MP3 והעולה החדש פיג'ו מטרופוליס 400.



ימאהה טרייסר 700
קטגוריית האדוונצ'ר כביש בנפח בינוני הולכת לקבל דחיפה משמעותית בשנה הקרובה עם הגעתו בפברואר של טרייסר 700 החדש. הבסיס המכאני הוא MT07 החדש שהוצג לפני כשנתיים, העיצוב חדש לחלוטין ונראה הרבה יותר קרבי ומודרני והמכלולים ההיקפיים ובראשם המתלים שודרגו משמעותית. תג המחיר של טרייסר 700 יעמוד על 60 אלף ש"ח לפני תוספות אבזור, ובמטרו מהמרים שהוא יכול למכור לפחות 100 יחידות בשנה ומעבר לכך.

ימאהה MT125
גם מקומם של הרוכבים הצעירים לא נזנח, ואלו יוכלו כבר בפברואר לעלות על האח הקטן במשפחת ה-MT שעבר שדרוג מקיף לקראת 2020. ל-MT125 עיצוב עדכני בסגנון ה-MT07, מנוע משודרג וחסכוני יותר ומתלים משודרגים. המחיר לא נמוך יחסית לנפח, ויעמוד על 27 אלף ש"ח.

קאוואסאקי – במגמה ספורטיבית

קאוואסאקי נינג'ה 650/Z650
צמד האחים המעודכן של קאוואסאקי בקטגוריית הביניים אמור לנחות כאן בחודש פברואר, אחרי ששניהם זכו למתיחת פנים מקיפה. העיצוב חודש, המנוע עבר עדכונים והוא נקי וחסכוני מבעבר והאבזור שודרג וכולל מעתה גם לוח מחוונים דיגיטלי חדש עם קישוריות מולטימדיה. כמקובל, הצמד יוצעו גם גרסאות מוגבלות הספק לבעלי רישיון A1.

מחירו של קאוואסאקי Z650 יעמוד על 48 אלף ש"ח אטרקטיביים, כ-8,000 ש"ח יותר מדגם הנייקד המקביל של CF מוטו , ולא הרבה יותר מדגמי ה-400 סמ"ק של קאוואסאקי. עבור הנינג'ה 650 בעל הפריינג ותנוחת הרכיבה הספורטיבית נדרשת תוספת של 4,000 ש"ח נוספים.

קאוואסאקי Z900
עוד להיט של קאוואסאקי עבר שדרוג לקראת 2020, ומציע מעתה עיצוב קרבי עוד יותר ומנוע משופר. הבשורה החשובה באמת היא הוספת מערכת בקרת משיכה בעלת שלושה מצבי פעולה. קאוואסאקי Z900 החדש יהיה זמין בישראל גם הוא בחודש פברואר ומחירו עומד על 65 אלף ש"ח.



קאוואסאקי נינג'ה 1000 SX
גרסת הספורט-תיור על בסיס ה-Z1000 עברה שדרוג מקיף לקאת 2020 שלא מסתכם רק בהחלפת השם ל"נינג'ה". המנוע והמתלים שופרו, נוספה חבילת אלקטרוניקה עדכנית עם בקרת משיכה וכמו בכל דגמי קאוואסאקי בנפח בינוני ומעלה ישנו גם לוח מחוונים דיגיטלי חדש עם קישוריות מולטימדיה. המחיר עלה במעט ויעמוד על 95 אלף ש"ח. מכירתו של נינג'ה 1000 SX תחל גם היא בחודש פברואר.



קאוואסאקי Z H2
הסופר נייקד הסופר מסקרן של קאוואסאקי מעורר סקרנות גדולה בעולם וגם אצלנו, והוא אמור לנחות כאן לקראת אמצע השנה. מדובר בספינת הדגל במשפחת דגמי ה-Z של קאוואסאקי שקיבל עיצוב רדיקאלי ואת מנוע הסופרצ'רג'ר של דגמי ה-H2 עם למעלה מ-200 כ"ס. המחיר עדין לא ידוע, אך אמור להיות גבוה מ-100 אלף ש"ח ונמוך יותר מאשר הנינג'ה H2 SX.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד