השקה מקומית: קטנועי פיג'ו חוזרים לישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קטנועי פיג'ו עברו לבעלות חדשה בעולם ועושים גם קאמבק לשוק המקומי בנסיון לנגוס בפלח משמעותי בעוגת הקטנועים הישראלית. בשלב ראשון עם שני קטנועים ותלת גלגל יוקרתי

זוכרים את קטנועי פיג'ו? לפני כשלושה עשורים נחתו בישראל הקטנועים של יצרנית הרכב הצרפתית וזכו להצלחה לא מבוטלת. היו אלו שנות ה-90 העליזות, בהן קטנועי 50 סמ"ק דו-פעמיתיים שלטו בשוק המקומי ופיג'ו כיכבה עם קטנועים דוגמת ספידק ובקסי שחולקו בשעשעון הטלווזיה גלגל המזל ולאחר מכן עם הטארקר הקשוח שהיה גם חביב השליחים. השוק המקומי עבר תהפוכות רבות מאז וקטנועי פיז'ו הלכו וחזרו, אך לא הצליחו לשחזר את הצלחתם.

כעת שוב חוזרים קטנועי פיג'ו לישראל על ידי ד.ל.ב מוטוספורט עם הבטחה שהפעם הם פה כדי להישאר ולנגוס בפלח משמעותי בשוק המקומי. אז מה השתנה הפעם? חטיבת הקטנועים של פיג'ו נמצאת בתנופה מחודש מאז החלה בשיתוף פעולה בשנת 2017 עם הקונצרן ההודי הענק מהינדרה, שהשלים את השתלטותו המלאה על חטיבת הדו"ג של פיג'ו לפני מספר שבועות. המהלך הזה מאפשר להזרים לא מעט כסף לפיתוח ומחקר, ודור חדש ומודרני של קטנועים וכלים דו-גלגלים עם סמל האריה יופיע השנים הקרובות.

דגמי ה-125 ימשיכו להגיע מהודו ולשמור על מחיר תחרותי יחסית  – קרי, באזור הקטנועים הטאיוואנים ומתחת לכלים המקבילים מיפן. בעתיד צפויה פיג'ו להציג גם אופנועים בנפחים קטנים ובינוניים, אבל אז שזה יקרה לישראל יגיעו בשלב ראשון שלושה דגמים של פיג'ו שיוצגו באולמות התצוגה המרכזיים של ד.ל.ב מוטוספורט. התלת גלגל פיג'ו מטרופוליס יוצג גם בחלק מאולמות התצוגה של מכוניות פיג'ו.

פיג'ו טוויט 125 שכבר שווק בישראל בעבר הוא קטנוע עירוני עם חישוקים גדולים בקוטר "16, קטגוריה סופר פופולארית באירופה אבל בעל ביקוש נמוך בישראל. עם זאת מקווים בד.ל.ב שהטוויט יצליח להיות אחד המובילים בנישה הזו במקומותנו. לטוויט מנוע מקורר אוויר מוזרק המספק 10.2 כ"ס עם צריכת דלק מוצהרת של יותר מ-35 ק"מ לליטר, והוא מצויד במערכת ABS ומערכת בלימה משולבת. מחירו עומד על 14,900 ש"ח.



פיג'ו ספידפייט 125 הוא נצר לשושלת הקטנועים הספורטיביים של פיג'ו מתחילת שנות ה-2000, ונחשב בזמנו למוביל טכנולוגית בזכות מתלה קדמי ייחודי עם זרוע חד צידית אה-לה בימוטה. פיג'ו ספידפייט הנוכחי הוא קטנוע ספורטיבי מעט סולידי יותר, אבל עדין מציג עיצוב מדליק ומצויד במכלולים איכותיים. המנוע מקורר הנוזל מספק 11 כ"ס והוא מאובזר בתאורת LED קדמית ומסך דיגיטלי בלוח המחוונים. מחירו של פיג'ו ספידפייט עומד על 14,900 ש"ח, כשעבור צביעת הרפליקה הלבנה נדרשת תוספת של 1,000 ש"ח.



פיג'ו מטרופוליס 400 הוא הדגם הבכיר נכון לעתה בהיצע הדגמים של פיג'ו. מדובר בתלת גלגל בעל יכולת הטיה בסגנון פיאג'ו MP3, אך עם מנגנון פעולת מתה שונה. במהדורתו העדכנית קיבל פיג'ו מטרופוליס עיצוב בהשראת דגמי המכוניות של פיג'ו, מה שבא לידי ביטוי בעיקר בעיצוב החזית. המנוע הוא סינגל בנפח 399 סמ"ק המספק 35.6 כ"ס ובהתאם לתקינה האירופאית הוא מצויד בבלם המופעל באמצעות דוושה ברצפת הכלי, מה שמאפשר באירוםה לרכב עליו גם עם רשיון נהיגה לרכב רגיל. המטרופוליס מגיע מאובזר היטב עם לוח מחוונים דיגיטלי בעל קישוריות לטלפון הסלולרי, תאורת יום LED, שקע טעינה , מערכת ABS עם בלימה משולבת וחישני לחץ אוויר בצמיגים. המחיר בישראל של מטרופוליס 400 מתחיל ב-48,900 ש"ח.

בתחילת שנת 2020 אמור לנחות בישראל פיג'ו פוליסיון 125 שהוצג השנה. מדובר בקטנוע ספורט-מנהלים בסגנון ימאהה X Max, מעוצב ומאובזר היטב שמחירו יהיה באזור ה-20 אלף ש"ח. הפולסיון אמור לקבל גם גרסאות נפח גדולות יותר בעתיד, וכשאלו יתווספו להיצע הן אמורות להגיע גם לישראל. 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד