הגם אתה חשמלי? הכירו את אופנועי ברוטוס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית מנבדה מציעה דגמי קרוזר, ספורט ואפילו קפה רייסר. על סדנה עם הרבה אידאולוגיה

בסדרת הכתבות ״מי מכיר?״ כתבנו כבר לא מעט על יצרניות של אופנועים חשמליים ולא בכדי. ענף האופנועים החשמליים מתפתח ללא הרף, ולמרות שאט אט גם היצרניות הגדולות נכנסות למשחק, את החלל ממלאות יצרניות קטנות. הפעם אנחנו בארה"ב, עם סדנת אופנועים שהחליטה שהיא פונה לכיוון חשמלי ומציע אופנועים חשמליים ממגוון קטגוריות – ספורט, נייקד ואפילו קרוזר.

ברוטוס הוקמה על ידי סדנת האופנועים  Bell Custom Cycles, שנולדה בנבדה. העבודה החלה בשנת 2010 ובסוף שנת 2011 כבר היה לחברה אופנוע מוכן. כיצרנית אמריקאית גאה, אנשי החברה מציינים כי הם עושים את המיטב על מנת לעשות שימוש בכמה שיותר חלקים "מייד אין אמריקה". החברה חרטה על דגלה ערכים כמו שימור, מחזור ועצמאות ומבחינתה רוצה להציג ליין מוצרים שיהווה חלופה לאופנועים הקיימים.

כדי להוות חלופה אמיתית לאופנועים הרגילים, האנשים בברוטוס הלכו צעד אחד מעבר למוכר לנו בתחום האופנועים החשמליים – והם מציגים מגוון רחב של דגמים בסגנונות שונים. דגם הקרוזר, V9, הוא ככל הנראה הייחודי יותר במגוון אופנועי החברה וגם המתאים ביותר ליצרנית המגיעה מארה"ב המזוהה עם חברות כמו הארלי דוידסון ואינדיאן.

המנוע של V9 מספק 125 כ"ס ו-38.3 קג"מ והמשקל משתנה בהתאם לקיבולת הסוללה. מי שיבחר בסוללת 18.8 קילוואט/שעה יקבל אופנוע במשקל של 355 ק״ג, ומי שיבחר בסוללת 33.7 קילוואט/שעה יקבל אופנוע במשקל 401 ק״ג. האופנוע מתהדר בגלגל בקוטר 21 אינטש מלפנים ו-16 אינטש מאחור, מסיכת חזית ושני פנסי LED.

ברוטוס V9 (תמונה: Brutus Electric Motorcycle)

מן העבר השני נמצא V2 Rocket, אופנוע ספורט שאף השתתף במרוץ טיפוס ההר המפורסם בפייקס-פיק. כמו אופנועים חשמליים רבים הוא לא קל, עם משקל עצמי של 247 ק"ג. המנוע מספק 130 כ"ס בגרסת הכביש הציבורי, כשניתן לרכוש גם גרסת מרוצים.

גם במקרה זאת ניתן לבחור בין סוללות בקיבולות שונות – 17.8 קילוואט/שעה או 21.7 קילוואט/שעה. האופנוע הזה מתהדר במערכת בלימה מתוצרת גלפר עם שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים ודיסק בודד בקוטר 220 מ"מ מאחור ומזלג מתכוונן בקוטר 50 מ"מ מלפנים.

ברוטוס V2 Rocket (תמונה: Brutus Electric Motorcycle)

בנוסף לשני דגמים אלו, החברה מציעה עוד שני דגמי נייקד. ברוטוס 2 הוא נייקד בעוד ברוטוס 2 קפה הוא גרסת קפה רייסר של אותו האופנוע, המציע כידון נמוך, מסיכת חזית קטנטנה ומשקל נמוך יותר של כ-209 ק"ג לעומת 219 ק"ג בגרסה הרגילה.

שניהם מתהדרים במנוע עם קיבולת של 10 קילוואט שעה, מערכת בלימה תוצרת גלפר עם דיסק בודד מלפנים,קליפר בן שש בוכנות ומזלג הפוך בקוטר 50 מ"מ.

ברוטוס 2 Café תמונה: (Brutus Electric Motorcycle)

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד