מכוער בכל מצב: הכירו את הקטנוע האמפיבי ביסקי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה ממישיגן הציגה קטנוע אמפיבי, שלדבריה מגיע למהירות של 130 קמ״ש ביבשה ו-60 קמ״ש בים. הבעיה: הוא נראה נורא

כלי רכב אמפיביים, כלומר כאלה שיכולים לנוע גם ביבשה וגם במים, הם כלים שנכנסים במילון תחת ההגדרה ״סטייה״. ובכל זאת, סרטים וסדרות ריגול למניהם הפכו אותם לדבר די מגניב – בטח כשמדובר בדו-גלגלים שיכולים לחצות אגמים.

הכירו את ביסקי (Biski) קטנוע אפמיבי של חברה אמריקאית בשם גיבס (GIBBS), שנמצא עדיין בשלב הקונספט. על אף שהעיצוב שלו די מכוער, הוא מציע כמה פיצ׳רים מעניינים לאותם חובבי דו״שים מסוג אחר – כשהמרכזי שלהם הוא החלפת מצב רכיבה בלחיצת כפתור. כך, על פי נתוני היצרן, בתוך חמש שנית הכלי משנה את צורתו מקטנוע למעין אופנוע ים.

לכלי זה יש מנוע עם שני צילנדרים ו-55 כוחות סוס, שמסוגל להגיע למהירות של כ-130 קמ״ש על היבשה וכ-60 קמ״ש במים. משקלו היבש עומד על 228 קילוגרמים, ויש לו מקום ל-20 ליטר של דלק. מחירו, לכשיצא, עדיין לא ידע.

חברת גיבס הוקמה בשנת 2013 במישיגן. לפי החברה, מאז שנוסדה היא מכרה מעל לאלף כלים ארבע-גלגליים אמפיביים. כך, כיום היא מציעה את דגם הקוואדסקי (Quadski) – המגיע למהירות יבשתית ומימית של עד 73 קמ״ש ויש בו מקום לאדם אחד – תמורת כ-40 אלף דולר; וכך היא מציעה גם את דגם הקוואדסקי אקס.אל (Quadski XL) – המגיע גם כן למהירות של עד 73 קמ״ש ויש בו מקום לשני אנשים –  במחיר של כ-48 אלף דולר.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד