מוטו-גוצי אקזוטי: הכירו את סדנת גצי בריאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הסדנה האיטלקית מסבה אופנועי מוטו-גוצי לאופנועי ספורט אקזוטיים. היא גם מציעה קיטים להסבת המוטו-גוצי שיש לכם במוסך

סדנת גצי בריאן נוסדה אי שם בשנת 1995 בצפון איטליה, במטרה לייצר אופנוע ספורט. שנה לאחר מכן, הסדנה כבר ניצחה את אליפות הסופר-טווין האיטלקית עם כלי המבוסס על אופנוע מוטו-גוצי. שנתיים לאחר מכן הסדנה הציגה את הסופר-טווין 1100 – שהתבסס על אופנוע המרוץ – ומכרה אותו כאופנוע מוכן לכביש הציבורי.

האובססיה של היצרנית האיטלקית למוטו-גוצי נמשכת עד לימנו, והיא ממשיכה להציג אופני מרוץ ספורטיביים ואקזוטיים המבוססים עליהם. כך, אם באתר של היצרנית עצמה תצליחו למצוא אך ורק אופנועי קרוזר – בסדנה עצמה תמצאו דברים מיוחדים ושונים לחלוטין.

דגם הפוריה (תמונה: http://www.ghezzi-brian.co/)

בין היתר, במהלך השנים הציגה הסדנה גם נגד נייקד – ה״פוריה״ – שהתבסס על מוטו-גוצי. היא גם הציגה אופנוע היפר-מוטו בשם V-Twin Motarrd; גרסה קרבית לפוריה בשם פיונדה; ואופנועי ספורט בשם ספורט מונזה 1000 ו-V11 Trofeo, שמבוססים על מנועים מהדור הקודם של מוטו-גוצי.

בגצי בריאן מתגאים במיוחד בפרויקט MGS/01, שיצא לפועל בשותפות עם מוטו גוצי עצמה. מדובר באופנוע ספורט ייעודי למסלול שאף נמכר במשך שנתיים תחת מוטו-גוצי, וזכה ב-2006 וב-2007 במרוץ דייטונה המפורסם בקטגורית  Battle of Twins.

דגם הפיונדה (תמונה: http://www.ghezzi-brian.co/)

הסדנה גם מציעה לרכישה קיטים להסבת דגמי מוטו גוצי מהדגמים V11  דייטונה, סנטאורו, ספורט וגריסו. קיטים אלו כוללים בין היתר שלדה קדמית ואחורית, פנסים, פיירינג מיוחד ועוד. אמנם אין מחירים רשמיים באתר של הסדנה, אך במקורות שונים ברשת נראה שמחירי הקיטים נעים בין 4,000 אירו ל-5,000 אירו.

מלבד זאת, כסדנת אופנועים, גצי בריאן גם מציעה מוצרים משלימים רבים לאופנועים של יצרניות שונות. בין היתר היא מציעה גלגלים וחלקי אפטר מרקט כמו יחידות תאורה, לוחות מחוונים, דודי פליטה, מערכות ניהול מנוע ועוד. בנוסף, לחברה פרויקטים המתמקדים באופנועים של יצרניות שונות ממוטו-גוצי – ובהם  פרויקט קורבה (Curva) המבוסס על דוקאטי פניגאלה 1199 ופרויקט לאופנוע לקטגורית המרוצים מוטו2.

דגם הסופר מונזה 1000 (תמונה: http://www.ghezzi-brian.co/)

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד