מתכוננים למילאנו: קוואסאקי והונדה רומזות על דגמים חדשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קוואסאקי תיור מבוסס H2 או הונדה CB1000R חדש? מה יציגו היפניות

תערוכת מילאנו קרבה והיצרניות מתחילות ליצור עניין לקראתה עם שחרור קדימונים שונים שחושפים קצת ממה שאנחנו צפויים לראות בתערוכה. היצרניות היפניות מעלות הילוך ונראה כי הונדה מתכננת הצגת נייקד חדש בעוד שבקוואסאקי עומלים על אופנוע תיור מוגדש.

נתחיל עם קוואסאקי שמציגה סרטון קצרצר כשהמסר העיקרי הוא כי החברה צפויה להציג אופנוע תיור בעל מנוע מוגדש. סוזוקי גם כן צפויה להציג אופנועים עם מנועים מוגדשים, אך נראה כי בינתיים קוואסאקי לבד במערכה.

שמועות לגבי אופנוע תיור מוגדש המבוסס על קוואסאקי H2 עלו ברשת בשבועות האחרונים, אך עד כה הייתי ספקטי לגבי האפשרות שדבר שכזה אכן יקרה. מסתבר כי השמועות היו מבוססות וב-7 בנובמבר תציג החברה את האופנוע החדש.

כרגע רב הנסתר על הגלוי וכל הידוע הוא כי קוואסאקי תציג אופנוע ספורט-תיור שיצויד במנוע מוגדש וכבר זכה ברשת לכינוי H2GT. הפרטים שלא ברורים עדיין הם האם האופנוע יהיה מבוסס על ה-H2 עם שינויים נדרשים על מנת להתאים למשימות תיור, או שמא מדובר בפלטפורמה חדשה לגמרי עם שלדה ומנוע חדשים?

הונדה גם כן צפויה להציג אופנוע חדש, כשהצגתו מתוכננת ב-6 בנובמבר. הדגם החדש מקבל את ראשי התיבות NSC, עבור Neo Sport Cafe ומרמז על כך כי הונדה צפויה להציג נייקד חדש, קפה רייסר מודרני אם תרצו. להזכירכם, קוואסאקי מתכננת להציג את Z900RS, דגם רטרו מבוסס על Z900.

עדיין לא ברור מה יהיה נפחו של האופנוע החדש והשערות רבות מדברות על כך כי מדובר באופנוע בנפח 1,000 סמ"ק שיחליף את CB1000R, שהוצג ב-2008 וככל הנראה לא ישווק בשנה הבאה. רמז למה הונדה מתכננת, לפחות מבחינת עיצוב, ניתן אולי למצוא בדגם קונספט שהוצג לפני כשנתיים (בתמונה הראשית) שנקרא CB4 והתבסס על CB650F.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד