קפיצה לקור: סדרת רשת מציגה את עולם אופנועי השלג

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רד בול הפיקה סדרה על טהרת אופנועי השלג. היא מפגישה בין רוכבי שלג ותיקים לרוכבים מתחומים אחרים, לארבעה פרקים של אקשן קפוא

סדרת רשת חדשה שהפיקה חברת המשקאות רד בול מפגישה בין שני רוכבי אופנועי שלג ותיקים – רייגן סייג׳ וברוק בטרס – עם שלושה ספורטאים מתחומים שונים. השניים מדריכים את רוכב הפרי רייד האגדי דארן ברקלות׳, אגדת הפריסטייל מוטוקרוס רובי מדיסון ואת רוני ראנר, שמחזיק בשמונה מדליות זהב במקצי רכיבה שונים ב-X Games במספר שבועות של רכבית שלג.

במהלך הסדרה, הכוללת ארבעה פרקים בני פחות מעשר דקות, הרוקים והמנוסים רוכבים יחדיו במסלולי שלג ותיקים ובכאלה שרק גילו. בנוסף, הסדרה מנסה להדגיש כיצד היכולת של כל תחום מסייעת ברכיבת אופנועי שלג, תחום שנהיה יותר ויותר פופולארי בשנים האחרונות במדינות בעלות משקעים.

אופנועי שלג קיימים כבר עשרות שנים, אך זוכים לעדנה מלאת אקשן רק בשנים האחרונות. הדגמים הראשונים נולדו בשנות ה-20 של המאה הקודמת, כשגם גרמניה וגם צרפת ניסו לייצר אופנועים שישמשו לוחמים בתוואי מלא שלג. בשנות ה-70 כמה חברות אמריקאיות שיווקו ערכות להפיכת אופנועי שטח רגילים לכאלו המתאימים לשלג, אך לא זכו ליותר מדי הצלחה.

בשנים האחרונות, בין היתר בזכות האפשרות לראות ביצועים מרהיבים ביוטיוב, הפך התחום למוכר יותר. גם כיום קשה מאוד למצוא אופנועי שלג מוכנים, כשרוב המתעניינים בדבר פשוט קונים ערכות לאופנועי השטח שלהם. קל יחסית למצוא באינטרנט ערכות להפיכת אופנועי שטח של ימאהה, קוואסאקי והונדה שיוצרו החל משנות ה-90 לאופנועי שלג.

הערכות המדוברות כוללות שני חלקים עיקריים – זחל ומגלשיים. בעזרת הערכות מחליפים את הגלגל האחורי של האופנוע בזחל, הדומה לזה שיש בטנק; ואת הגלגל הקדמי מחליפים במגלשי סקי מיוחדים. אמנם ההתקנה דורשת עבודה שיכולה להמשך זמן מה – אך הערכה ניתנת לניתוק. כך, לו הייתם גרים במדינה עם חורף אמיתי, הייתם יכולים לרכוב באדמה חולית בקיץ – ובחורף לכבוש פסגות מושלגות.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד