טירוף הדקאר 2023: ניצחון ב-42 שניות

טירוף הדקאר 2023: ניצחון ב-42 שניות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הארגנטינאי קווין בנבידס ניצח בפעם השנייה את מירוץ הראלי המפרך בעולם, לא לפני שהפגין מחווה ספורטיבית ואנושית שהייתה עלולה לסכן את ההישג האדיר

15 ימים ו-8,899 קילומטרים לאחר שהוזנקו לדרך, ובתום 4,313 קילומטרים של קטעים נמדדים שבמהלכם רכבו 44.5 שעות של רכיבת שטח תחרותית – ניצח היום (א') הארגנטינאי קווין בנבידס – רוכב קבוצת רד-בול ק.ט.מ, את ראלי דקאר 2023 כשהוא מקדים את בן קבוצתו, האוסטרלי טובי פרייס, בהפרש של 42 שניות בלבד. אחריהם, בהפרש של 4 דקות ו-20 שניות, הגיע הרוכב האמריקני סקיילר האווס מקבוצת הוסקוורנה.

טירוף הדקאר 2023: ניצחון ב-42 שניות

 

בנבידס, פרייס והאווס נאבקו זה בזה במירוץ צמוד ביותר כמעט לכל אורך הדרך. אתמול (שבת), בסיום הקטע ה-13, התרחשה דרמה נוספת במאבק בין שלושת המובילים: בסיכום היום עמד הפרש הזמנים בין פרייס, שהוביל את הסיכום הכללי, לבין בנבידס על 12 שניות בלבד – וזה ההפרש הצמוד ביותר בין רוכבים בתולדות דקאר בשלב כזה של המירוץ.

 

טירוף הדקאר 2023: ניצחון ב-42 שניות

 

אין דבר כזה "מגיע" בספורט מוטורי, וכל אחד בוחר כמובן את המתחרים האהודים עליו, אבל אם צריך לבחור מנצח שגם "מגיע" לו לזכות אין ספק שבנבידס הרוויח השנה ניצחון ביושר בזכות הפגנת רוח ספורטיבית מרשימה. אתמול (שבת), על אף המאבק הכל כך צמוד, בנבידס חלף על-פני הרוכב המתחרה מתיאס ווקנר מקבוצתו, אשר התרסק בתאונה. בנבידס לא היסס, ולמרות שידע שההחלטה שלו עלולה לעלות לו בניצחון שנמצא כבר בהישג יד הוא עצר ונשאר עם ווקנר עד שזה פונה על-ידי צוות רפואי. מארגני המרוץ השיבו לבנבידס כגמולו והפחיתו את משך הזמן הנוסף הזה מסך הזמן הנמדד שלו. בזכות החלטה זאת זכה היום הארגנטינאי בראלי.

 

 

טירוף הדקאר 2023: ניצחון ב-42 שניות

 

ביום חמישי שעבר נכנסו כל המתחרים לשלב הקשה ביותר בדקאר מבחינה זאת שהם גם רכבו בקטעים קשים ובעיקר היו מנותקים מן התמיכה הטכנית שלהם. היום, בתום רכיבה של 417 קילומטרים שמהם 136 קטעים מיוחדים נמדדים – הגיעו המתמודדים מאל חופוף לעיר הנפט דמאם שעל חוף המפרץ הפרסי, שם גם נערך טקס הסיום של האירוע.

 

 

 

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד