התרסקות בדקאר 2023: השנה יהיה אלוף חדש

התרסקות בדקאר 2023: השנה יהיה אלוף חדש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סם סנדרלנד, רוכב הקבוצה הרשמית של גאסגאס ומנצח דקאר 2022 התרסק בשלב הראשון של מירוץ הראלי המפרך ושבר את הכתף. לקטגוריית האופנועים השנה יהיה אלוף חדש

 

ראלי דקאר 2023 הוזנק הבוקר (ג') לקטע המיוחד השלישי שלו בין 'אלולה' ל'הייל' – למסלול באורך 668 קילומטרים מהם 447 קילומטרים נמדדים. לדרך זינקו 133 הרוכבים ששרדו את שני הימים הראשונים של הראלי, ורק 44 מהם סיימו היום לפני שתנאי מזג אוויר קשים במיוחד גרמו לביטול מוקדם של הקטע.

מארגני האירוע בחרו לא לקחת סיכונים בתנאים שבהם מסוקים לא יכולים לטוס ולהעניק תמיכה למתחרים שעלולים להיקלע לצרות.

 

התרסקות בדקאר 2023: השנה יהיה אלוף חדש

 

אחד מאותם רוכבים שלא שרד כבר את היום הראשון הוא סם סנדרלנד, רוכב גאסגאס ומנצח דקאר 2022, אשר התרסק, שבר כתף, ולא יוכל להתחרות באף מירוץ בחודשים הקרובים. זה גם אומר שלדקאר 2023 יהיה מנצח חדש בקטגוריית האופנועים.

היום השני של הראלי הוזנק אתמול (ב') בחמש לפנות בוקר מ-Sea camp – אותה נקודה שממנה הוזנקו גם הפרולוג וגם מסלול היום הראשון, והפעם יצאו המתחרים למסלול באורך 589 קילומטרים של שטח סלעי קשה, מהם 430 קילומטרים של קטע מיוחד שבו נמדדים זמנים.

ריקי ברייבק, רוכב קבוצת 'מונסטר הונדה' אשר ניצח את היום הראשון, בחר לזנק ראשון ליום השני למרות שכמוביל השיירה מוטל עליו עול הניווט מבלי שיוכל להסתמך על עקבותיהם של מתחרים אחרים. ההחלטה הזאת הובילה להתברברות קלה שעלתה לו באובדן של שבע דקות. מי שניצל את זה היטב הוא מייסון קליין, הרוכב הצעיר של קבוצת Bas World שעשה את הזמן הטוב ביותר ודורג ראשון בסוף היום השני, וזאת על אף שספג שתי דקות קנס בגלל עבירות מהירות בשני ימי המירוץ הראשונים.

 

 

סבסטיאן בוהלר, הרוכב הלא מאד מנוסה של קבוצת הירו מוטורספורט (שרוכב על הירו 450 ראלי "הודי"), הגיע בסוף היום למיקום השני – בסך הכל דקה ו-9 שניות אחרי ברייבק. בוהלר מתחרה בדקאר בפעם הרביעית אבל פספס את האירוע של השנה שעברה לאחר שהתרסק בדקאר 2021. יש מצב שהתוצאה בקטע השני הפתיעה גם אותו, ובכל מקרה היא הטובה בקריירה שלו עד עתה.

 

תוצאות קטגוריית האופנועים בתום שלושת ימי המירוץ הראשונים, יום ג' ה-3 בינואר 2023

 

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד