עפים על עצמם: אורל תשווק אופנוע עם רחפן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה הרוסית תמכור מהדורה מוגבלת של אופנועים, עם סירה המצוידת במקום ייעודי לרחפן. הערכה כוללת גם מוט סלפי כדי שהרוכבים יכלו לעוף על עצמם

יצרנית האופנועים הרוסית אורל לא ידועה כחברה טכנולוגית במיוחד. במשך שנים היא מייצרת אופנועים פשוטים למדי המותאמים גם לנסיעה שטח, אבל יותר בסגנון שהיה מקובל באמצע המאה הקודמת. היבט שהחברה בעיקר ידועה בו הוא הסירה שמגיעה כברירת מחדל כמעט בכל דגם. עם זאת, אולי כדי לשנות טיפה את התדמית המיושנת שלה, אולי כגימיק, ואולי בשל שתי הסיבות – החברה הכריזה לאחרונה על אופנוע מיוחד המגיע עם רחפן.

מדובר בדגם שייוצר במהדורה מוגבלת של 40 אופנועים, ושמו יהיה אורל אייר (AIR). הפרטים לגבי הכלי עצמו די משעממים – מנוע ארבע פעימות בעל שני צילינדרים והספק דל של 41 כ"ס – כשהשוס עצמו מגיע בסירה. בחרטומה של זאת ישנו תא נסתר הנפתח וחושף רחפן מסוג ספארק (Spark) של ענקית הרחפנים הסינית DJI.

עוד בסירה ישנה תושבת מיוחדת לשלט של הרחפן, במה שהופך את היושב בצד האופנוע למעין נווט, שיכול לשלוח את הרחפן למרחק, לקבל ממנו פיד וידיאו ולהחליט על הדרך האידאלית לרכיבה. כדי להשלים את הפוזה הזאת, האופנוע אף מגיע עם שרוול רוח, המשמש להערכת מהירות הרוח וכיוונה.

כמעין בדיחה מודעת, בחברה החליטו שלא להצמיד את שרוול הרוח למוט רגיל – אלא למקל סלפי שמיש לחלוטין. בסופו של דבר, נראה כי מרבית האנשים שיצליחו לשים יד על האופנוע הזה ישתמשו ברחפן יותר עבור צילומי וידאו וסטילס ממעוף הציפור, שימצאו עצמם אחר כך בדרך לרשתות החברתיות. האופנוע צפוי להגיע לסוכנויות המכירה בארצות הברית בנובמבר, ומכירו יעמוד על 18 אלף דולר. מי שממש רוצה את הכלי, יכול כבר כעת לשלם מקדמה של 500 דולר באתר החברה. אנחנו ממליצים לכם לחסוך ופשוט להזמין רחפן ב-Black Friday הקרוב.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד