חדש ב-X Games: טיפוס שלג על הארלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
במשחקי החורף שיפתחו השבוע תושק תחרות חדשה, לטיפוס על גבעות מושלגות. כל הרוכבים ישתמשו באופנועי הארלי ספורטסטר שעברו התאמה

הארלי דיווידסון חוברת לטורניר האקסטרים X-Games ותציג מקצה תחרותי חדש למשחקי החורף של השנה. המשחקים השנה יכללו לראשונה תחרות המכונה ״טיפוס הגבעה המושלגת של הארלי דיווידסון״.

המשחקים יפתחו השבוע בעירת הסקי המפורסמת אספן שבקולורדו. במסגרת המקצה החדש, רוכבים יתחרו על הארלי ספורטסטר (Sportster), שעברו התאמה כבדה לשלג. בין היתר, הכלים המותאמים שלדה רחבה וקלה יותר, מנוע v-twin שעבר התאמה כך שלדברי המארגנים כמעט יכפיל את כוחות הסוס שלו ועוד.

״כבר 115 שנים שרוכבי הארלי מכל התחומים מביעים את החופש שלהם על גבי האופנוע האמריקני״, אמר מנהל המכירות של הארלי סקוט בק לאתר THEDRIVE. ״לכן זה טבעי לנו לחקור את השלג. התחרנו על הקרח ועלינו על כל סוג של גבעה שיש – והמקצה החדש הוא הדרך שלנו להצמיח ספורט מוטורי חדש״.

המוקדמות של המקצה יועברו בשידור ישיר, ובאופן בלעדי, בעמוד הפייסבוק של הארלי. אלו יתחילו ב-28 לחודש ב-17:15 שעון ישראל. בין היתר, יתחרו שם הרוכבים לוגאן מד, לוגן קיפילה, אוסטין קארדוול, ג׳ק אנסט, דן לאוסטרס, ג׳וש מולק, לוי לוטר וטרוויס וויטלוק.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד