ג'וב החלומות: עד גיל 28 תבדוק אופנועים שעדיין לא יצאו לשוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כמו כל מוצר היוצא לשוק, גם אופנועים עוברים סדרת ניסויים ובדיקות לפני תחילת שיווקם. בחור הודי בן 28 מספר בראיון כיצד הגיע לעבודה בה כולנו היינו רוצים להחליף אותו

לפני שתקראו את הכתבה הזאת, אנו ממליצים לכם לשמן את בלוטות הקנאה שלכם. הכירו את פארין פאטל, אזרח הודי בן 28, שלפני כשש שנים עזב קריירה יציבה כמהנדס אזרחי לטובת עבודת חלומות – בדיקת אופנועים חדשים. 

פאטל מתגורר במדינת הימאצ׳ל פרדש, הנמצאת בצפון הודו. עד גיל 22 הוא עבד כמהנדס אזרחי, אך אז הוריו מתו והוא החליט לשנות כיוון בחייו. ״המוות שלהם עודד אותי לעזוב את העבודה הרגילה שלי״, הוא סיפר בראיון למגזין The Indian Express. ״היו לי חסכונות נאים, ובמועדון האופנועים בו הייתי חבר הכירו אותי לעולם בדיקת האופנועים. וכך התחלתי״.

לדבריו, הוא מקבל אופנועים שונים מחברות גדולות ברחבי העולם ומוציא אותם לרכיבת ניסיון של כ-450-500 קילומטרים. ״אני לוקח את האופנועים למסעות ארוכים, משתמש בהם בתנאי דרך שונים ואז מדווח בחזרה לחברה״, הוא הוסיף. ״כך, לדוגמא, אני מדווח על הקלאץ׳ ועל טמפרטורת המנוע. בנוסף, אני צריך לבדוק שהכלים נוחים פיזית לרכיבה ארוכה״.

בראיון, פאטל לא מספר אילו אופנועים הוא בחן בודק, משום שככל הנראה הוא חתום על הסכמי סודיות, אך ניתן לשער כי מדובר בכמה מענקיות הדו"ג המקומיות בהודו כמו בג'אג'.עם זאת, לאור שיתופי הפעולה של יצרניות מערביות כמו ק.ט.מ, ב.מ.וו והארלי דיווידסון בפיתוח ויצור דגמיהן העממים בהודו עם היצרניות המקומיות, אין מהנמנע שגם אלו עברו תחת ידיו של פטאל. 

ההסתייעות של יצרניות האופנועים בקהל הרוכבים היא לא רעיון חדש. רק לאחרונה יצאה הארלי דיווידסון בקול קורא להתמחות במחלקת המדיה החברתית שלה. במהלך העבודה הזאת, שלא ניתן להגדיר כפחות מעבודת חלומות, יקבלו המתמחים אופנוע במתנה וקורס הכשרה. לאחר מכן, במהלך הקיץ הקרוב, הם ירכבו ברחבי העולם ויעלו למדיות החבריות של החברה מעין יומן מסע. למידע נוסף על הפרויקט, כמו גם להגשת מועמדות, מומלץ להיכנס לכתבה הבאה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד