ג׳וב החלומות: התמחות קיץ בהארלי דיווידסון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה ממילווקי מציעה למסיימי תארים בניהול מדיות חברתיות לקבל ממנה אופנוע, ולתעד את החוויות שלהם עליו. רק שמונה ברי מזל יוכלו לקבל את ג'וב החלמות

בלי משרד, בלי חנייה בתחתית בניין אפור ובלי שיחות ברזייה – הארלי דיווידסון מציעה כעת את מה שניתן להגדיר פחות או יותר כהתמחות החלומות. החברה ממילווקי פרסמה לאחרונה קול קורא למסיימי תארים בניהול מדיה דיגיטלית, ומציעה להם לעבור התמחות מיוחדת אצלה.

לפי הודעת החברה יבחרו שמונה מתמחים מכל העולם, כשלאחר מכן הם יעברו הכשרת רכיבה בבית הספר של הארלי דיווידסון ויוענק להם אופנוע משלהם. אז, לאורך כל הקיץ הקרוב, הם ידרשו לתעד ולהעלות לעמודים של החברה ברשתות החברתיות את החוויות השונות שהם עוברים על האופנוע.

״אנחנו עובדים ללא הפסקה על הצמחת תרבות הרכיבה על אופנועים״, סיפר מנכ״ל החברה מאט לבאטיץ׳. ״אין דרך טובה יותר לפנות לרכובים עתידיים מאשר לאמן קבוצה טרייה של רוכבים, ולהבין את הסיפור האישי שלהם בזמן שהם נכנסים לכל התרבות הזאת. אני כבר לא יכול להמתין לצפייה בתוצרים שלהם, ולראות את הצמיחה שלהם בתחום״.

כדי להגיש מועמדות לתפקיד המפתה, יש לשלוח לחברה סרטון, חיבור או כל דבר יצירתי אחר בו אתם מסבירים מה המושג ״חופש״ אומר עבורכם. כתובת המייל אליה יש לשלוח את היצירה היא FreedomInternship@Harley-Davidson.com, ויש לעשות זאת עד ליום שישי ה-11 למאי.

תוצרי הפרויקט המגניב הזה יפורסמו לאורך חודשי הקיץ הקרובים בעמודי המדיה החברתית של החברה. מומלץ מאוד, פחות או יותר בתקופת יוני, לבדוק את עמוד הפייסבוק, האינסטגרם, הסנאפצ׳ט והטוויטר של הארלי. 

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד