תערוכת טוקיו: הקונספטים החשמליים של ימאהה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ימאהה חושפת את החידושים שלה לקראת תערוכת הרכב של טוקיו, כשהשנה הדגש יהיה על הנעה חשמלית עם שני דגמי קונספט לקטנועים חשמליים

תערוכת הרכב של טוקיו (Tokyo Motor Show) הנערכת אחת לשנתיים תיפתח לקהל הרחב ב-24 לאוקטובר. למרות שמדובר בתערוכה שהיא בעיקרה תערוכת מכוניות, ישנה בה במה מכובדת גם לאופנועים ורכב דו-גלגלי, בעיקר על ידי ארבעת יצרניות האופנועים היפניות הגדולות. ימאהה כידוע היא אחת מהן, ולקראת התערוכה חושפת החברה את החידושים שאותם תציג לראשונה, זאת לצד דגמים סדרתיים חדשים שהוצגו בשנה החולפת דוגמת טנרה 700 החדש ו-YZF R1 המחודש

השנה, בהתאם לטרנד העולמי, תתמקד ימאהה בתערוכה בדגמים חשמלים. לצד כמה אופניים חשמליים וגם אופנוע הטריאל החשמלי שחשפה בתחילת 2018 תציג ימאהה גם שני קונספטים חדשים לקטנועים חשמליים עירוניים. בניגוד ל-E Vino שגם הוא מוצג בתערוכה והוא גרסה חשמלית סדרתית לקטנוע בעל עיצוב רטרו עגלגל ומינימליסטי, צמד דגמי הקונספט עוצבו בגישה ספורטיבית ונראים מרשימים הרבה יותר.



הקטנוע הראשון נקרא E01 (בתמונה הראשית) מציג בעיצובו מאפיינים ספורטיביים למהדרין, החל מהשדרה המרכזית הגבוהה שמאכלסת את מכלול הסוללות, חזית אוורודינמית עם מסיט רוח קטן וכלה בצמיגי סליקס שלא ממש נחוצים, אבל נראים טוב. E01 אמור להיות מקביל בביצועיו ובהספקו לקטנועי 125 סמ"ק (כלומר הפסק של כ-14 כ"ס) והוא אמור להציע גם אפשרות לטעינה מהירה. 

קטנוע הקונספט השני הוא E02 והוא מגביל לקטנוע ה-50 סמ"ק שנכחדו מן העולם. הוא קטן יותר פיזית מה-E01 וגם מציע רצפה שטוחה ושימושית עבור קטנוע בעל יעוד עירוני, כאשר מכלול הסלולות נמצע מתחת למושב הרוכב.

ימאהה לא פרסמה נכון לעתה מידע טכני אודות שני הקטנועים והעם היא מתכוונת להביא אותם לייצור סדרתי, אבל סביר להניח שנראה ממנה בעתיד הקרוב גם קטנועים עירוניים חשמליים כדי לתת מענה מול שלל קטנועים של יצרניות קטנועים קטנות וצעירות הקופצות אל הנישה המתפתחת. שני דגמי הקונספט שיוצגו בתערוכה הם לכל הפחות הצהרת כוונות על כך.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד