שוט אינדיאני: אינדיאן משיקה עוד אופנוע עם ג׳ק דניאלס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אינדיאן ממשיכה בשיתוף הפעולה עם מזקקת ג'ק דניאלס, ומציגה מהדורה מיוחדת על בסיס ספרינגפילד Dark Horse ב-177 יחידות בלבד. המחיר: 37 אלף דולר

יצרנית האופנועים האמריקאית אינדיאן ומזקקת הברבן ג׳ק דניאלס הכריזו כי שיתוף הפעולה ביניהן יימשך, וכי גם השנה הן יוציאו יחד אופנוע במהדורה מוגבלת. האופנוע, ש-177 יחידות ממנו יצאו לשוק בספטמבר הקרוב, יהיה מהדורה מיוחדת של דגם ספרינגפילד Dark Horse. על פי החברה, מחיר האופנוע יתחיל ב-37 אלף דולרים, ויגיע בשתי צביעות ייחודיות בעבודת יד שנעשו על ידי אמני צביעת אפנועים המועסקים על ידי יצרנית האופנועים ממיניאפוליס.

האופנוע יהיה הראשון של החברה שיוצא ישר מהמפעל עם מנוע Thunder Stroke חדש בנפח של 1,900 סמ"ק. האופנוע יגיע עם תאורת לד, מושב מעור, חריטות מיוחדות על הגוף של לוגו המותג ג׳ק דניאלס – וגימור העשוי מעץ החבית בה מזוקק הוויסקי של המזקקה מטנסי. בנוסף, כל רוכש יקבל עם האופנוע מעמד לשתי כוסות ובקבוק ג'ק דניאלס, העשוי מעץ החבית. על מעמד זה יוטבעו שם הלקוח, מספר האופנוע על פס הייצור ומספר השלדה שלו.

לצערנו הישראלים, את האופנוע לא יהיה ניתן לרכוש בארץ. לדברי אינדיאן, מכיוון שבשנים שעברו כל האופנועים נמכרו בתוך כעשר דקות, השנה יש להירשם להגרלה שתגמר בשבוע הבא, על הזכות לרכוש את הכלי. עם זאת, כדי להירשם אליה עליכם להיות תושבי ארצות הברית, ספרד, גרמניה או בריטניה.

זאת לא הפעם הראשונה שיצרני אופנועים מחברים רכיבה לבין הקלישאה הגברית של שתיית אלכוהול, שהיא מקדם מכירות מצויין למרות שרכיבה ושתיה פחות הולכים יחד מבחינת רשויות החוק. כך למשל בשנה שעברה אינדיאן יצרה ביחד עם ג׳ק דניאלס מהדורה מוגבלת של סקאוט בובר;  הארלי דיווידסון החלה לשווק פחיות בירה ממותגות  ומייסד מותג הטקילה פטרון אף רכש צ׳ופר המונע על ידי הנוזל המשכר שלו. אנחנו כבר מחכים למהדורה הישראלית של סאן יאנג ג'וירייד ובירה נשר.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד