חדש על המדף: הבירה של הארלי דיווידסון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לרגל חגיגות ה-115 להיווסדה, פנתה הארלי לשלוש מבשלות כדי לרקוח בירה מיוחדת לכבוד המאורע. רק נא לא לשתות ולרכב

במהלך 115 שנות קיומה של הארלי דיוידסון התגבשה סיב החברה ואופנועיה תרבות שלמה. מאות  מועדונים עם מליוני רוכבים מסביב לעולם אימצו לעצמם, מי פחות או מי יותר, את סממני התרבות ההארליסטית הכוללת בנדנות, בגדי עור שחורים, קעקועים וגם כרס בירה

נכון שהשילוב בין אלכוהול ורכיבה לא חוקי ועלול להיות קטלני, אך בסופו של דבר אחד התחביבים הגדולים של ההארליסטים במפגשיהם חוץ מלהבריק את הניקלים שעל האופנוע הוא לשתות בירה, והרבה. לכן מה יותר טבעי מלהציג בירה עם לוגו הארלי דיווידסון לרגל יום ההולדת של החברה? אם אתם גרים בוויסקונסין שבארצות הברית, תוכלו לעשות זאת.

כחלק מחגיגות ה-115 שנים להיווסדה של הארלי דיוידסון, החליטה החברה ממילווקי לחבור לשלוש מבשלות בירה מקומיות ולייצר בירה במהדורה מוגבלת שעל הפחית שלה מתנוסס אחד מהסמלים המפורסמים בעולם האופנועים. הבירה נמכרה לראשונה בחגיגות ה-115 שנה לחברה שצויינו לפני כשבוע, וניתן להשיגה גם במגוון חנויות ברחבי מדינת ויסקונסין.

הבירה מיוצרת על ידי מבשלות Good City Brewing ,Third Space Brewing ו-the Milwaukee Brewing Company. מדובר בבירת לאגר המיוצרת מלתת שצמח באזור, ובה 4.5% אלכוהול. על פי ביקורות שפורסמו באינטרנט ״הבירה פרותית ביחס למה שהייתם מצפים מבירת לאגר. עם זאת, בכלל לא מדובר בדבר רע״.

בסרטון שפרסמה הארלי, ובה נציגי החברה ונציגי המבשלות מסבירים על הבירה, סיפר אחד ממיסדי מבשלת Third Space Brewing כי הפנייה שקיבל מהארלי ריגשה אותו. ״אחד הדברים שהכי ריגשו אותי הוא העבודה שכל הבירה הזאת עוסקת במילווקי ובמורשת שלה״, הוסיף. ״זה יפה שחברה בת 115 שנים עובדת עם עסקים קטנים ומקומיים״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד