פטרון על גלגלים: האופנוע שנוסע על טקילה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האיש שייסד את מותג הטקילה פטרון חשף את אוסף האופנועים שלו, הכולל צ׳ופר המונע על ידי טקילה שכל מילוי מיכל דלק עולה כ-1,200 דולר

ג'ון פול דג'וריה מטקסס הוא איש עשיר מאוד. בינואר האחרון הוא מכר את מזקקת ומותג הטקילה שייסד –  טקילה פטרון – לחברת הרום בקרדי תמורת כמה מיליארדרי דולרים טובים. לפי פורבס, הונו מוערך בלא פחות מ-3.4 מיליארד דולר.

כנראה שאת סטטוס החברות במועדון המיליארדרים אתם לא חולקים איתו, אבל את סטטוס המכורים לאופנועים אתם כן. לדג'וריה יש אוסף ענק של אופנועים יוקרתיים, אותו הוא חשף לאחרונה בתוכנית הטלוויזיה האמריקאית ״חייהם הסודיים של הסופר עשירים״.

אז מה יש לדג'וריה באוסף? הרכישה האחרונה שלו הייתה אופנוע אינדיאן צי'פטיין Dark Horse חדש שמחירו המוערך ב-20-25 אלף דולר, אליו מצטרף גםאוםנוע ב.מ.וו עם סירה המאויר בשיני כריש המוערך בכ-20 אלף דולר וצ׳ופר קאסטום של הארלי דיווידסון המוערך בכ-5,000 דולר. כסף קטן עבור המיליארדר.

האופנועים הללו אמנם מרשימים, וכולנו מקנאים בדג'וריה על כך שהוא בעליהם החוקי, אך השוס האמיתי נמצא בצ׳ופר של ארלן נס משנת 2008. האופנוע, המכונה ״הפטרון״ על שם מותג הטקילה של איש העסקים העשיר, נבנה באופן בלעדי עבורו.

אז מה מיוחד בו? מעבר לכך שהוא יחיד במינו ונבנה בעבודת יד הוא לא מונע על ידי בנזין כמו כל אופנוע רגיל. המנוע של הפטרון הותאם לכך שהוא יוכל לנוע על שילוב טקילה ודלק. ״אף פעם לא שמתי רק טקילה במיכל הדלק״, הודה דג'וריה בראיון לתוכנית. ״זה יעלה לי הרבה יותר מדי כסף״.

לפי הערכות התוכנית, כדי למלא את מיכל הדלק של האופנוע בטקילת פטרון בלבד, איש העסקים ייאלץ להיפרד מ-1,200 דולרים. אמנם כסף קטן בשביל איש עשיר כמותו, אך עדין כמעט פי 100 מלמלא את מיכל הדלק רק בכמה גאלונים של בנזין. וביננו, לא חבל לשרוף טקילה טובה?

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד