קאוואסקי חושפת את דגמי המוטוקרוס המעודכנים ל-2021

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
למרות המשבר העולמי, דגמי המוטקרוס לשנת 2021 ממשיכים לטפטף כשהפעם מגיע תורה של קאוואסאקי לחשוף את חידושיה למשפחת ה-KX

חודשי הקיץ הם כידוע התקופה בה מציגות יצרניות אופנועי המוטוקרוס את החידושים שלהן לשנה הקרובה. למרות ששנת 2020 ומשבר הקורונה שאיתה טלטלו גם את תעשיית האופנועים, ובטח ובטח את ענפי המרוצים שהופסקו כליל, משתדלות היצרניות לשדר עסקים כרגיל ולהציג, גם אם באיחור קל, את דגמי המוטוקרוס החדשים שלהן.



קאוואסאקי חשפה בימים האחרונים את החידושים שלה לדגמי ה-KX לשנת 2021, זאת לאחר שבשנה שעברה הציגה KX250 חדש ובשנה קודם לכן הציגה KX450 חדש. ניתן היה איפה לצפות שלפי הסדר הכרונולוגי דווקא האח הגדול במשפחה יזכה השנה לשינויים יותר משמעותיים, אלא שקאווסאקי חשבו אחרת, ודווקא KX250 הצעיר זכה לעדכון מהותי יותר.



קאוואסאקי KX250 קיבל בשנה שעברה מנוע חדש בתוך שלדה משופרת שהתבססה על הדגם שקדם לו. כעת לקראת 2021 מקבל KX250 גם שלדת חדשה לגמרי העשויה אלומיניום ודומה בארכיטקטורה שלה לשלדתו של KX450. השלדה החדשה קשיחה יותר ומתאפיינת בראש שלדה ומתלי מנוע חדים שעמידים בעומסי גבוהים יותר. מתלה היונטארק האחורי חדש לגמרי ותוכנן כדי לאפשר מהלך תנועה גדול יותר עבור הבולם האחורי החדש שמהלכו צמח ל- 31.7 ס"מ. מלפנים ישנו גם השנה מזלג הפוך בקוטר 48 מ"מ מתוצרת קאייבה שעבר כיול מחדש והתאמה לחיבור ראש ההיגוי השונה בשלדה החדשה. בנוסף קיבל האופנוע גם כידון אלומיניום חדש של "רנטל".


אמנם כאמור המנוע של KX250 בשנה שעברה היה חדש לגמרי, אבל זה לא אומר שאי אפשר לשדרג אותו עוד קצת. עיקר השדרוגים לדגם 2021 הם בראש בוכנה חדש לשיפור זרימת הגזים ביניקה ובפליטה, גל זיזים של שסתומי הפליטה הוסט ב-3 מעלות כאשר השסתומים עצמם זכו לקפיצים שונים. יחד עם עדכון למערכת ניהול המנוע עלה הסל"ד המרבי של המנוע ב-350 סל"ד ובקאוואסאקי מבטיחים תגובות ואספקת כוח משופרות. לקינוח ישנו גם מצמד חדש עם עם קפיצי דיסקים בצורת חרוט שהוא עמיד וקל יותר לתפעול, מצבר ליתיום-יון קל משקל לטובת המתנע החשמלי וכמובן צביעה מעודכנת לחלקי הגוף.

KX450 מסתפק השנה במצמד והכידון החדשים כמו של אחיו הקטן יחד עם ציפוי חדש לבוכנה לטובת הורדת החיכוך הפנימי. וזהו. אולי בשנה הבאה הוא יזכה לעדכון רציני יותר, אבל לאור המצב בעולם והצפי למשבר כלכלי, במיוחד בארה"ב שהיא שוק המוטוקרוסים הגדול והחזק ביותר, ספק גדול אם היצרניות ישקיעו בפיתוחים משמעותיים ויקרים לקראת דגמי 2022. 

מחברת "מטרו מוטור" יבואנית קאוואסאקי נמסר כי כבר מעתה ניתן להירשם לרכישת הדגמים החדשים שאמורים לנחות בארץ בסוף החודש. המחיר של שני הדגמים עומד על 45 אלף ש"ח.

תגובה אחת

  1. לקראת 2021: ימאהה חושפת את דגמי המוטוקרוס המעודכנים | TheDoo

    […] האחרון חשפה ימאהה את קו דגמי המוטוקרוס שלה לשנת 2021. בדומה לקאוואסאקי שחשפה את מרכולתה ל-2021 מספר ימים קודם ל…, גם ימאהה נותנת את הדגש השנה בקטגוריית הרבע ליטר עם […]

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד