סוזוקי חושפת את דגמי המוטוקרוס של 2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סוזוקי משחררת פרטים ראשונים על דגמי המוטוקרוס לשנת 2020, כשהשנה עיקר העדכונים מתמקדים ב-RMZ450

סוזוקי שחררה בסוף השבוע החולף פרטים ראשונים אודות דגמי המוטוקרוס שלה לשנת 2020, ובכך מצטרפת להוסקוורנה והונדה שהקדימו אותה במעט בחשיפת דגמי שנת הדגם הבאה.
לאחר שבשנה שעברה הציגה RMZ250 חדש לגמרי, היה זה טבעי שהשנה תתמקד סוזוקי בדגם ה-450 הבכיר, כשהשינויים הבודדים בדגם הרבע ליטר הם בגרפיקה עדכנית ותו לא.

כהרגלה, סוזוקי לא מרבה בשלב זה בפירוט נרחב אודות השינויים בגרסת 2020 של ה-RMZ450, והמפרט המלא שלו ייחשף לקראת תחילת שיווקו בחודש יולי, ובכל זאת האופנוע עבר מספר שינויים מהותיים. המנוע זכה למכלול מצערת חדש לטובת תגובה מהירה ומדויקת יותר, בנוסף ישנו מחשב ניהול חדש למנוע בעל יכולת עיבוד משופרת. מעבר לכך לא מפרטים בסוזוקי אם נעשו שינויים נוספים ביחידת ההנעה.

שלדת האלומיניום של האופנוע נותרה ללא שינוי מהותי ביחס לדגם 2018, אז הוצג הדור הנוכחי של RMZ450. השינויים בתחום השלדה בדגמי 2020 מסתכמים במזלג קדמי חדש שנותר בעל שיכוך קפיצים/שמן ובולם אחורי בעל פעולה מופרדת (BFRC) שניהם מתוצרת שוואה, זאת בניגוד ל-RMZ250 המשתמש בבולמים מתוצרת קאייבה. עוד מציינים בסזווקי כי לאופנוע מעודכן ישנם גם בלמים חדשים וכמובן, גם גרפיקה עדכנית כדי להבדיל אותו מדגמי העבר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד