הונדה חושפת את דגמי המוטוקרוס של 2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בהונדה מציגים את דגמי המוטוקרוס המעודכנים לשנת הדגם 2020 ומסתפקים השנה בשינוים קלים בלבד

הונדה ממהרת להיות היצרנית היפנית הראשונה החושפת את חידושיה בתחום המוטוקרוס ואופנועי השטח לקראת שנת הדגם 2020, ובכך מצטרפת להוסקוורנה אשר חשפה את חידושיה לפני כשבועיים. עיקר השינויים הם בדגמי המוטוקרוס בנפחי 250 ו-450 סמ"ק, שהם הרלוונטיים ביותר עבורנו בישראל, ועליהם מתבססים עיקר הגרסאות השונות (קרוס קאנטרי ואנדורו) בהיצע הדגמים של הכנף האדומה.

השנה הקיף השינויים שעשתה הונדה היה נמוך יחסית, מה שאומר ששדרוגים משמעותיים נראה רק בשנה הבאה, אולי אפילו לצד הפתעה בדמות הגרסה הסדרתית של ה-CR החשמלי שנחשף לאחרונה. הדגם שזכה לעיקר השינויים לקראת שנת 2020 הוא CRF250R, כשמדובר בשינויים המקיפים ביותר אותם קיבל מאז הוצג הדור החדש לקראת שנת 2018.

המנוע קיבל גל זיזים חדש לשסתומי הפליטה ושינויים במבנה תא הבעירה, שיחד עם שיפור תזמון ההצתה ומפלט שתוכנן מחדש אמורים לטענת אנשי הונדה לשפר את המומנט בטווח הביניים שבין 6,000 ל-10,000 סל"ד. מסנן אוויר חדש ומשופר אמור להגדיל את זרימת האוויר למנוע ב-10%.
בתיבת ההילוכים ההילוך השני קוצר ונוסף חיישן מצב ההילוכים כדי לאפשר התאמה של תזמון ההצתה בהתאם להילוך. המצמד שופר ומעתה עמיד יותר וזכה לקפיצים קשיחים יותר.

בתחום השלדה קיבל CRF250R מסגרת ראשית וזרוע אחורית מחוזקים וקלים יותר, יחד עם כיול מחודש למתלים. השינויים בשלדה אפשרו להזיז את מיקום הסוללה 28 מ "מ נמוך יותר כדי לשפר את מרכז הכובד של האופנוע. מיקום מגן הבלם האחורי שונה כדי לאפשר קירור טוב יותר וישנן השנה גם רפידות חדשות ועמידות יותר.

CRF450R 2020

בשנה שעברה עבר CRF450R מסכת שינויים מקיפה ראשונה מאז הוצג דגם כל חדש בשנת 2017, כך שלקראת שנת 2020 המוטוקרוסר הבכיר של הונדה זכה לעדכונים קלים בלבד. המנוע לא עבר שינויים מהותיים, והחידוש העיקרי לגביו הוא בגזרת האלקטרוניקה עם אפשרות לבחירת שלוש מפות הצתה שונות ישירות מהכידון. לצד מפות ההצתה יכול הרוכב מעתה להיעזר במערכת בקרת אחיזה חדשה המכונה Honda Selectable Torque Control שלה שלושה מצבי התערבות בהגבלת הכוח כדי למנוע החלקה של הגלגל האחורי. אלו מצטרפים לבקרת השיגור שנוספה בשנה שעברה, מה שהופך את הונדה CRF450R לאחד מאופנועי המוטוקרוס עם חבילת האלקטרוניקה המקיפה ביותר כיום.

בנוסף זכה CRF450 השנה למיקום חדש ונמוך יותר לסוללה כדי להוריד את מרכז הכובד, כיול מחודש למזלג הקדמי ורפידות חדשות לבלם האחורי. כמתבקש, גם הגרפיקה של האופנוע זכתה לטיפול. כמו בעבר ניתן יהיה לקבל את האופנוע גם בגרסת Works Edition (בתמונה הראשית) המשודרגת אשר עברה גם היא השנה שינויים קלים בגרפיקה וקיבלה מערכת פליטה מטיטניום מתוצרת יושימורה.
שיווק הדגמים החדשים יחל בארה"ב בחודש יולי הקרוב ועדין לא ברור מתי יגיעו לישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד