לקראת 2021: ימאהה חושפת את דגמי המוטוקרוס המעודכנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גם ימאהה חושפת את דמי המוטוקרוס המעודכנים שלה לשנה קרובה עם התמקדות בעיקר ב-YZ250F ובמהדורת מונסטר אנרג'י מיוחדת

בסוף השבוע האחרון חשפה ימאהה את קו דגמי המוטוקרוס שלה לשנת 2021. בדומה לקאוואסאקי שחשפה את מרכולתה ל-2021 מספר ימים קודם לכן, גם ימאהה נותנת את הדגש השנה בקטגוריית הרבע ליטר עם ה-YZ250F, זאת לאחר שבשנה שעבר קיבל עדכונים קוסמטיים בלבד.


בשנת 2019 הוצג ימאהה YZ250F חדש כמעט לגמרי ואחרי שנתיים הגיע הזמן לבצע קצת שינויים. לא שדרוג יוצא דופן, אבל כמה וכמה עדכונים במכלולים אסטרטגיים באופנוע. המנוע של YZ250F קיבל ראש צילינדר חדש עם פורטים מוחלקים ותיבת אוויר חדשה שלה פתח ינוקה מקוצר ב-2 ס"מ שנועדו לשפר את יכולת היניקה ותגובת המצערת. ישנו גל זיזים חדש וחם יותר לשסתומי הפליטה, מערכת פליטה חדשה שארוכה יותר ב-7 ס"מ כדי לשפר את זרימת הגזים ומחשב מנוע שעבר כיול מחדש כדי להתאים לשינויים הללו. תיבת ההילוכים תוכננה מחדש כדי לשפר את שילוב ההילוכים הגבוהים ומחובר אליה מצמד חדש ומחוזק.

שלדת האלומיניום של YZ250F נותרה דומה בתצורתה, אך זכתה לשינויי בקורות המסגרת, בראש ההיגוי ובמשולש העליון כדי להגדיל את קשיחותה, כשמצד שני ישנן תושבות מנוע חדשות וגמישות יותר. המתלים מלפנים ומאחור נותרו מתוצרת קאייבה ועברו לטענת ימאהה כיול מחודש לשיפור הפרוגרסיביות בפעולה. מערכת הבלמים בדגם 2021 ממשיכה להתבסס על דיסק בקוטר 270 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור, כאשר הקליפר הקדמי קיבל בוכנה מוגדלת ורפידות חדשות בעלות שטח חיכוך מוגדל, ומאחור ישנו קליפר חדש וקל יותר. לסיום גם הפלסטיקה והצביעה הכחולה המסורתית עודכנה כדי להבדיל את האופנוע של 2021 מזה של השנה שקדמה לו.

בשנה שעברה הציגה ימאהה YZ450F חדש לגמרי, כך השנה למעט עדכוני פלסיטקה וקוסמטיקה דומים לאלו שקיבל גם האח הקטן  אין שינוי כלשהו באופנוע. שני האופנועים יוצעו השנה במהדורת "מונסטר אנרג'י" עם צביעה כחולה-שחורה ולוגו יצרנית משקה האנרגיה הנותנת חסות לקבוצת ימאהה באליפות המוטוקרוס העולמית.

מחברת "מטרו מוטור" נמסר כי כבר מעתה ניתן להזמין את דגמי ה-YZ250F ו-YZ450F העדכניים של ימאהה יחד עם יתר דגמי 2021, והם אמורים לנחות בישראל בסוף החודש הנוכחי. מחירו של YZ250F עומד על 45 אלף שקלים ואילו מחירו של YZ450F הינו 47 אלף ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד