לקראת 2019: ימאהה חושפת YZ250F חדש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בראש החידושים של ימאהה בתחום המוטוקרוס לשנה הקרובה עומד YZ250F החדש, עם מתנע חשמלי, שתי מפות הצתה ואפליקציה לשליטה בכיול המנוע כמו באח הגדול

לאחר שק.ט.מ והונדה הציגו את מרכולתם וחידושיהם בתחום המוטוקרוס לשנה הבאה, הגיע תורה של ימאהה לחשוף את חידושיה לשנת 2019. לאחר שבשנה שעברה הציגו הכחולים YZ450F חדש ופסחו על עדכון האח הקטן מתהפכות השנה היוצרות, כשמוצג YZ250F מעודכן אותו מגדירים בימאהה כחדש לחלוטין.

המנוע של מהדורת 2019 שומר על אותה תצורה ובלוק כמו בעבר, אך בוצעו בו מספר שינויים מהותיים. יחס הדחיסה עלה מ-13.5:1 ל- 13.8:1 הודות לבוכנה חדשה וקלה יותר, כשבוצע תכנון מחודש למעברי היניקה, גלי הזיזים וגל הארכובה. בנוסף ישנו בית מצערת חדש וקל יותר עם מזרק משופר בעל 12 חרירים, כדי לשפר את תגובת המצערת ואת תפוקת המנוע בסל"ד בינוני וגבוה.

בשורה חשובה לא פחות היא התקנתו של מתנע חשמלי הנסמך על סוללת ליתיום-יון קלה, בדיוק כפי שהותקן ב-YZ450F בשנה שעברה. עוד חידושים שהגיעו מהאח הגדול הם האפשרות לבחור בין שתי מפות הצתה עם שליטה הישר מהכידון, כשבנוסף ימאהה YZ250F מציע מעתה תאימות לאפליקציה בטלפון הסלולרי, המאפשרת לקבל נתונים על המנוע ולשלוט בפרמטרים שונים של כיול.

תיבת ההילוכים של ה-YZ250F שמרה על אותם יחסי העברה, אך בדגם החדש גלגלי השיניים עשויים מסגסוגת חזקה יותר, מה שאפשר להקטין את גודלם כדי לחסוך במשקך מבלי לפגוע בעמידותם. מבנה המצמד שונה ופלטות ההפרדה הפכו דקות יותר, זאת מבלי לפגוע באורך החיי המצמד לטענת ימאהה. מערכת הקירור כוללת צמד מצננים חדש בעל שטח פנים מוגדל ויכולת קירור משופרת, כשמן הצד השני מערכת הפליטה שונתה והוזזה לפנים כדי לשפר את חלוקת המשקל של האופנוע.

השלדה של ימאהה YZ250F לשנת 2019 מוגדר גם היא כחדשה לגמרי, כשעל פי הודעת ימאהה קורות הצד חדשות, וכך גם תושבות החיבור למנוע שמיקומם שונה לטובת חלוקת משקל טובה יותר וגם נקודות העיגון של הזרוע והבולם האחורי. מבנה השלדה החדש ומיכל דלק חדש שנפחו הוקטן מ-7.5 ל-6.2 ליטר אפשרו לשנות תנוחת הרכיבה הודות ליחידת מושב חדשה, כשהמושב נמוך ב-8 מ"מ והוזז קדימה ב-2 ס"מ עם אפשרות חביקה טובה יותר של הרגליים.

המתלים של ימאהה YZ250 לשנת 2019 ממשיכים להיות מתוצרת קאייבה, עם כיוונון מלא כמובן, כשהמזלג הקדמי זכה לשסתומים חדשים וגדולים יותר. הבולם האחורי כולל קפיץ חדש וקל מבעבר כשנפח השמן הוגדל ב-30 סמ"ק לטובת שיכוך משופר.

הונדה חושפת את דגמי המוטוקרוס החדשים ל-2019
ק.ט.מ מרעננת את משפחת המוטוקרוס ל-2019

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד