לקראת 2020: הארלי דייוידסון מרעננת את היצע הדגמים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לקראת 2020: הארלי דייוידסון מרעננת את היצע הדגמים

שנת 2020 אמורה להיות שנה מרתקת בהארלי דייוידסון. האופנוע החשמלי הראשון של החברה אמריקאית כבר מגיע לפס הייצור ואל הסוכנויות, ובהתאם לתכנית החומש שפורסמה בשנה שעברה אמור להיחשף במהלך השנה הקרובה אופנוע האדוונצ'ר הראשון של הארלי כמו גם סדרת דגמים קטני נפח חדשה המיועדת לשוק הסיני. בין שלל החידושים הללו לא שוכחים במילווקי את כור מחצבתם ומרעננים את היצע הדגמים הסטנדרטי והמוכר. כן, אתם יודעים, הקרוזרים הגדולים והכבדים עם שפע הניקלים שהביאו את הארלי עד הלום.

הבשורות הפחות טובות של הארלי דייוידסון לשנת 2020 הן שישנם דגמים שפורשים לגמלאות ומצמצמם את ההיצע הענק של החברה. תצטרכו להגיד יפה שלום לדגמי הסופר לואו, 48 ספיישל, 1200 קאסטום, אולטרה לימטד לואו, CVO רואד גלייד, אלקטרה גלייד אולטרה קלאסיק ורואד גלייד אולטרה. את החלל אותו יותירו ימלאו השנה שלושה דגמים חדשים, אבל רק אחד מהם הוא מחליף ישר לדגם מהרשימה הנ"ל.



רואד גלייד לימטד מחליף את מקומו של רואד גלייד אולטרה, כשלמעשה מדובר באותו אופנוע תיור סופר מאובזר אך בשינוי עיצוב ואבזור קלים. רואד גליד לימטד כולל צביעה דו-גוונית ,חישוקים שונים, מדרכי רגליים חדשים וגימור חדש למיכל הדלק. אל אלו מצטרפים גם ידיות מחוממות כציוד תקני. מעבר לכך מדובר באותו קרנף מאובזר עם מנוע המילווקי 8 הגדול ששוקל למעלה מ-400 ק"ג. המחיר בארה"ב יתחיל בכ-28 אלף דולר.


שני הדגמים הנוספים שמצטרפים להיצע של הארלי השנה הם קצת יותר חשובים ומעניינים. הראשון שבהם הוא Low Rider S שמצטרף למשפחת הסופטייל, והוא למעשה גרסה מעט יותר ספורטיבית ל-Low Rider הסטנדרטי. ההבדלים בגרסת ה-S באים לידי ביטוי במנוע, מפלטים, חלקי גוף ומזלג צבועים בצבע שחור מט, מושב יחיד ספורטיבי, כידון מוגבה ומסכה אווירודינמית קטנה מסביב לפנס הקדמי. המנוע הוא בנפח 114 אינץ מעוקב (1,868 סמ"ק) במקום מנוע ה-107 אינץ מעוקב בלאו ריידר בסטנדרטי, מה שאמור לספק ביצועים מעט טובים יותר הודות לתפוקה העדיפה של המנוע הגדול, בעיקר בזכות מומנט בשרני יותר. מחירו של הארלי לואו ריידר S גבוה בכ-3,000 דולר מהדגם הסטנדרטי ומתחיל ב-18 אלף דולר.



אחרון חביב בסדרת החידושים הוא הריטג' קאלסיק (Heritage Classic) שזכה לעיצוב מחודש לקראת 2020 במטרה לשוות לו מראה רטרו מודרני. בניגוד לדגם הקודם עתיר הכרום, בדגם המעודכן עברו המנוע, חלקי הגוף והמזלג להיות צבועים בצבע שחור מט והפנסים הקדמיים עוצבו מחדש ומעתה הם בטכנולוגיית LED. מעבר לכך אין שינויים מכרני והמנוע הוא אותו מנוע 107 אינץ' מעוקב המבדיל אותו מדגם ההריטג' קלאסיק 114 החזק יותר.

שינוי נוסף נעשה השנה עם כניסתו לייצור של LiveWire החשמלי המצויד בחבילת  Reflex Defensive Rider System הכוללת מערכת ABS הפועלת גם תחת פניה, בקרת משיכה ,בקרת זינוק, מערכת לסיוע בזינוק בעליה וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. בשנת 2020 תותקן חבילת אלקטרוניקה זו כסטנדרט בכל דגמי ה-CVO והתלת-גלגליים של הארלי דייוידסון, ותוצע כאופציה בכל דגמי הטורינג למעט האלקטרה גלייד הבסיסי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד