לקראת מילאנו: מוטו מוריני תציג אדוונצ'ר קרבי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית האיטלקית המתחדשת מתכוננת לתערוכת מילאנו, ומשחררת קדימון לאופנוע אדוונצ'ר קרבי שתציג בתערוכה

לא רק יצרניות האופנועים הגדולות נערכות לקראת תערוכת מילאנו. גם יצרנית האופנועים האיטלקית הקטנה מוטו מורני מתכוננת לתערוכת הבית, בה היא תציג אופנוע אדוונצ'ר חדש וקרבי. בנתיים, עד לפתיחת ימי העיתונות של התערוכה בהן ייחשף האופנוע במלוא הדרו, משחררת מוטו מוריני קדימון בדמות איור המרמז על האופנוע החדש.

האופנוע החדש יהיה דגם החמישי של מוטו מוריני, אשר חזרה לחיים בשנת 2012 ובשנים האחרונות הציגה קו דגמים חדש ומודרני. למוטומוריני כבר יש אופנוע אדוונצ'ר בהיצע הדגמים הנקרא "גראנפאסו" (בתמונה למטה) והוא מעיין תואם ב.מ.וו R1200GS, כלומר אופנוע אדוונצ'ר גדול במתאים בעיקר לרכיבות כביש ארוכות.



על פי האיור ששיחררה מוטומוריני, האופנוע החדש, שטרם ידוע מה יהיה שמו, הוא אדוונצ'ר קרבי בסגנון הדגמי האדוונצ'ר של ק.ט.מ ואפריקה טווין של הונדה, כשהצללית בעלת המשקף הגבוה ומיכל הדלק הגדול מזכירה דווקא את ימאהה טנרה 700 החדש. כמתבקש מהיעוד הקרבי עוד ניתן לראות באיור כי לאופנוע יהיו חישוקי שפיצים גדולי קוטר ומגן גחון מאסיבי.


מוטו מוריני לא פרסמה פרטים טכניים כלשיהם אודות האופנוע, אך על פי ההערכות האופנוע אמורל התבסס על פלטפורמה חדשה עם מנוע וי-טווין חדש בנפח בינוני (800-900 סמ"ק) שתשמש סדרת דגמים חדשה שתכלול דגמי סטריטפייטר וסקרמבלר. עם זאת, לא מן הנמנע שמוטו מוריני תציע את האופנוע החדש גם עם מנוע הוי-טווין המוכר שלה בנפח 1,187 סמ"ק עם זווית של 87 מעלות בין הצילינדרים בו היא משתמשת בכל דגמיה הנוכחיים. כמקובל אצל מוטו מוריני, האופנוע יוצע בגרסה סטנדרטים ובגרסת R עם מכלולים משודרגים, כולל מתלים מתכווננים מתוצרת אוהלניס.
עכשיו רק נותר להמתין כשבועיים כדי לראות את התוצאה הסופית.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד