ימאהה WR250F חדש ל-2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע האנדורו בנפח רבע ליטר של ימאהה זוכה לסדרת שיפורים מקיפה לשנת הדגם 2020, כשהוא מיישר קו טכנולוגי עם דגם המוטוקרוס בנפח זהה. לישראל הוא לא יגיע כיוון שלא יזכה לתקינת כביש מלאה

אחרי שכבר חשפה את דגמי המוטוקרוס שלה לשנת 2020, ורגע לפני תחילת החשיפות לקראת תערוכת מילאנו, חושפת ימאהה את החידוש העיקרי שלה לשנה הקרובה בתחום האנדורו והוא WR250F חדש. בימאהה מתגאים כי מדובר בדגם חדש לחלוטין, אם כי לפחות מבחינה עיצובית השינויים מינוריים למדי. שינויים טכניים לעומת זאת יש לא מעט, והם המשמעותיים ביותר שעבר הדגם מאז השדרוג המהותי האחרון שלו לפני שנתיים.

כמצופה, העדכון שעבר WR250F השנה תואם את העדכון המשמעותי שעבר YZ250F בשנה שעברה. המנוע כמעט זהה, וכמו ב-YZ250F הוא קיבל בוכנה חדשה וגדולה יותר, יחס דחיסה שגדל ל-1:13.8 ומעברי יניקה משופרים עם זווית משתנה. עוד כולל המנוע גם מערכת הזנה משופרת שבה גוף מצערת חדש של מיקוני בקוטר 44 מ"מ ומזרק חדש בלחץ גבוה עם 12 חרירים. לטענת ימאהה המנוע המשודרג מציג שיפור בזמינות הכוח לאורך כל קשת הסל"ד, יחד עם פעולה חלקה יותר הודות לגל איזון חדש ומשופר.
כמו ב-YZ250F גם ב-WR250F יוכל הרוכב לבחור בין שתי מפות הצתה ולהשתמש באפליקציה ייעודית כדי להוריד מידע ולכייל פרמטרים שונים בפעולת המנוע.


שלדת האלומיניום חדשה וכמעט זהה לזו שב-YZ, כאשר ביאמהה טוענים כי היא קשיחה ב-15% יותר משלדת ה-WR היוצא ובעלת תושבות מנוע חדשות. שדרוג משמעותי נעשה בתחום המתלים, כאשר ה-WR מקבל מזלג קדמי חדש מתוצרת קאייבה בשיטה המשולבת של שיכוך אוויר ושמן מופרד (AOS), עם בוכנות פנימיות שקוטרן גדל ב-25 מ"מ לטובת שיפור יכולת השיכוך. המתלה האחורי שופר גם הוא והותקן בו קפיץ חדש קשיח יותר וקל ב-250 גרם, כאשר כמות השמן בבולם עצמו גדלה לטובת שיפוך השיכוך. 

עוד שינויים שנעשו באופנוע הם מתנע חדש, חזק וקל יותר, מצמד מחוזק, מיכל דלק מוגדל בנפח של 7.9 ליטר ומגן מנוע עמיד וקשיח יותר. למרות המראה הדומה מאד לדגם המחולף, בימאהה טוענים כי הפלסטיקה של האופנוע חדשה והמושב מעט נמוך מבעבר.


אם כבר תכננתם לפתוח תכנית חיסכון זה הזמן לצנן את התלהבותכם. ימאהה WR250F החדש אמנם יהיה זמין בסוכנויות ימאהה בעולם כבר בחודש אוקטובר, אך לישראל הוא לא יגיע כיוון שעכב הדרישה לתקן יורו 4 לדגמי ה-WR של ימאהה לא תהיה תקינת כביש מלאה בשנה הבאה הנדרשת כדי לקבל רישוי צהוב בישראל (ובלאו הכי לא נדרשת באירופה). מטרו מוטור יבואנית ימאהה תתמקד בדגמי ה-YZ שימשיכו להגיע ברישוי אפור, כשבתחום האנדורו היא תיתן דגש על דגמי בטא.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד