ימאהה מעדכנת את דגמי ה-WR לשנת 2018

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דגמי האנדורו הארבע-פעימתיים של ימאהה זוכים למקצה שיפורים לקראת שנת הדגם 2018. עיקר השינויים הם בדגם ה-250 סמ"ק

בעודנו עסוקים בבליסה הגדולה של ראש השנה (או ברכיבה למצדה), חשפה ימאהה את דגמי 2018 המעודכנים במשפחת האנדורו WR. גם השנה ימשיכו לחלוק דגמי WR250F ו-WR450F בסיס משותף עם דגמי ה-YZ המקבילים מעולם המוטוקרוס, בפרט בתצורת המנוע הפוכה עם שסתומי יניקה מלפנים ושסתומי פליטה מאחור.

עיקר השינויים לשנת הדגם הקרובה נעשו דווקא בדגם הרבע ליטר של ה-WR. המנוע ב-WR250F זכה לראש צילינדר בתכנון חדש, בוכנה קלה יותר בציפוי DLC להפחתת החיכוך, קפיצי שסתומים וגלי זיזים חדשים וסעפת יניקה משופרת עם תעלת זרימה קצרה יותר לשיפור יכולת הנשימה בסל"ד גבוה. על הכל מנצח מחשב ניהול מנוע חדש לטובת ייעול פעולת מערכת ההזרקה.



שלדת ה-WR250F זהה מעתה לזו של ה-YZ250F, מה שאומר שהיא מעט רחבה יותר בנקודה הרחבה ביותר שלה, אך קשיחה יותר בהשוואה לזו של WR250F מדגם 2017. המזלג הקדמי והבולם האחורי נותרו מתוצרת קאייבה, אך לדברי ימאהה עברו כיול מחדש.

האח הגדול בנפח 450 הסתפק כאמור בשינויים קלים יותר, זאת למרות שהשנה הוצג YZ450F חדש כמעט לחלוטין, כך שניתן לשער שבדגם 2019 צפוי עדכון מהותי יותר. בין השינויים בדגם 2018 של WR450F ניתן למנות מחשב ניהול מנוע חדש יחד עם כיול מתלים משופר.

אל אלו מצטרפים מספר שדרוגים המשותפים לשני הדגמים: תכנון מחודש לאזור מסנן האוויר לטובת גישה נוחה יותר, ביטול האפשרות להתנעה רגלית, שחסכה על הדרך כמה גרמים ממשקל האופנוע, פלסטיקה חדשה עם גרפיקה עדכנית וחישוקים חדשים הצבועים בכחול.

דגמי 2018 של משפחת ה-WR יגיעו לאולמות התצוגה בעולם במהלך חודש אוקטובר הקרוב, כך שבישראל הם צפויים לנחות בתחילת השנה הקלנדרית.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד