ימאהה לקראת 2019: טרייסר 700 GT ו-R125 חדש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רצף החידושים של ימאהה ל-2019 ממשיך, עם טרייסר 700 חדש המוצע לראשונה גם בגרסת GT מאובזרת, R125 לטובת הדור הבא של המשכיבים וגם סכימות צביעה חדשות למשפחות ה-MT וה-XSR

ימאהה ממשיכה לחשוף את חידושיה לשנת 2019 לקראת תערוכות קלן ומילאנו, עם דגמים חדשים ועדכוני גרסאות להיצע הרחב של החברה. לפני מספר ימים דיווחנו לכם על WR450F החדש, וכעת מגיע תור החידושים בזירת אופנועי הכביש.

האופנוע המשמעותי ביותר מגיע ממשפחת הטרייסר של ימאהה הממשיכה להתחדש, כשאחרי הטרייסר 900 שהוצג לפני שנה מגיע תורה של גרסת ה-700 החדשה. העיצוב מיישר קו עם גרסת ה-900 ולמעט הצביעות השונות זהה כמעט לחלוטין. מכלולי השלדה גם הם דומים לטרייסר 900 כשהמנוע הוא הגרסה המעודכנת של מנוע הטווין המקבילי של ימאהה בנפח 689 סמ"ק כפי שהוצג ב-MT07 החדש. ימאהה טרייסר 700 החדש יוצע מעתה גם בגרסת ה-GT המאובזרת באופן המתאים יותר לפן התיורי של האופנוע, כשהיא כוללת משקף קדמי גבוה מתכוונן וסט מזוודות צד בנפח כולל של 20 ליטר.

לטובת הדור הבא של הרייסרים מופיע R125 חדש לחלוטין. העיצוב ספורטיבי ומחודד המזכיר את קווי המתאר של ה-R6, עם חזית בעלת כונס אוויר מרכזי בין הפנסים, אך פחות ראדיקלית מזו של האחרים הגדולים. ל-R125 יש מנוע סינגל מקורר מים מוזרק חדש, עם טכנולוגיית VVA (Variable Valve Actuation) המאפשרת שינוי בגובה הפתיחה של השסתומים בהתאם לסל"ד המנוע כדי לשפר את יעילות היניקה והפליטה. עם זאת, לא מדובר במערכת תזמון שסתומים משתנה השולטת על זמני הפתיחה של השסתומים.

ימאהה R125 החדש מצויד בשלדת קורה כפולה חדשה וקשיחה מבעבר, אליה חוברת זרוע אחורית חדשה מאלומיניום. מזלג הקדמי הוא הפוך בקוטר של 41 מ"מ, כמעט כמו באופנוע "אמיתי", ובימאהה החליטו לפנק את הרוכבים הצעירים והוסיפו גם מצמד מחליק. עוד כולל הבייבי רייסר החדש גם מיכל דלק גדול בנפח 11 ליטר וחשוב מכך, צמיג אחורי במידה 140 שלא רק נראה טוב אלא יתרום לאחיזה ולביטחון של הרוכבים הצעירים.

מעבר לשני הדגמים החדשים הללו, תציע ימאהה סכמת צביעה חדשה הנקראת Ice Flou לכל דגמי משפחת ה-MT בכל הנפחים, כשבצביעה זו המכלולים והמנוע צבועים שחור, הפלסטיקה בצוע באפור בהיר והחישוקים צבועים באדום.

דגמי ה-XRS700 ו-XRS900 בעיצוב הקלאסי זוכים גם הם לסכמת צביעה חדשה המכונה Garage Metal, שבה מכלולי הגוף, המזלג והפנס הקדמי צבועם בשחור ומשתלבים עם מיכל דלק לבן בעל גרפיקה אדומה, בדומה לאופנועי הגרנד פרי של ימאהה בשנות ה-70'.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד