מילאנו 2017: ימאהה חושפת גרסה חדשה לטרייסר 900

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
טרייסר 900GT הוא גרסה חדשה ומאובזרת לטרייסר 900 שגם כן מקבל עדכון. טרייסר 700 אף הוא עודכן

קטגוריית אופנועי הספורט-תיור מקבלת מקום של כבוד בליין הדגמים של אופנועי הכביש מתוצרת ימאהה. לקראת שנת הדגם 2018 מציגה ימאהה בתערוכת מילאנו עדכון לטרייסר 900 כשאליו מצטרפת גרסת GT מאובזרת. טרייסר 700 גם כן זוכה לעדכון לקראת השנה הבאה.

השינויים הבולטים בדגם 2018 של הטרייסר 900 – שהפך להיות אחד מרבי המכר של החברה מאז הוצג לפני כשלוש שנים – הם משקף חדש בעל אפשרויות כיוון ידניות ומתיחת פנים בכל הקשור לפלסטיקה. כן שינתה החברה את עיצוב הזרוע האחורית של האופנוע וכיילה מחדש את הבולם האחורי, זאת בניסיון לאפשר חווית רכיבה רכה יותר, עדכנה את המושב וכעת הוא גם ניתן לכיוון בשני מצבים, נמוך וגבוה.

מבחינה מכאנית טרייסר מצוייד באותו מנוע CP3 מקורר נוזל עם שלושת הצילינדרים של ימאהה בנפח 847 סמ"ק. בנוסף מצויד האופנוע במצמד מחליק, בקרת אחיזה בעלת שלושה מצבים, מערכת ABS, מיכל דלק בנפח 18 ליטרים וג'ק אמצע. הצבעים המוצעים יהיו "אפור ענן" או "שחור טכני".

טרייסר 900GT הוא אח חדש במשפחת דגמי הטרייסר שמבוסס על הטרייסר 900 המוצג כאן אך מציע את תוספות המפעל המגיעות כסטנדרט: ידיות רוכב מחוממות, סט מזוודות צד בנפח 22 ליטר, מסך TFT בעל תצוגה צבעונית ומידע רב דוגמת תצוגת הילוך, טווח רכיבה וצריכת דלק, טמפרטורת מנוע ועוד.

האופנוע מצויד במזלג קדמי הפוך מוזהב עם אפשרויות כיוון מלאות. קיימת גם מערכת קוויקשיפטר הלקוחה מדגם  MT-09 החדש, עליו מבוסס הטרייסר, המאפשרת העברת הילוכים מעלה ללא שימוש במצמד ובמערכת בקרת שיוט. האופנוע מוצע בצבעים "שחור ערב", "אפור ענן" ו"כחול פאנטום".

טרייסר 700 המבוסס על MT-07 ומצויד במנוע טווין-מקביל בנפח 689 סמ"ק זוכה אף הוא לעדכון קל. השינויים המרכזיים שבוצעו לשנת הדגם 2018 הם משקף מתכוונן ומגני ידיים חדשים. האופנוע יסופק בשלושה צבעים: "כחול פאנטום", "שחור טכני" ו"אדום קיצוני" החל מינואר 2018.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד