יום לימודים ארוך בבית הספר לווילי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
תמיד רציתם ללמוד "לעשות ווילי" ולא ידעתם איך? חברת ״ווילי יוניברסיטי״ בארה"ב תשמח לעזור לכם

שנת הלימודים האקדמית התחילה ממש לפני כמה ימים, אבל האוניברסיטה הממוסדת לא מתאימה לכל אחד מאתנו. רוכבים שכמונו הם בוגרי האוניברסיטה של החיים – סליחה, האוניברסיטה של הכבישים – ועכשיו הגיע הזמן לעשות דוקטורט.

״ווילי יוניברסיטי״ היא לא באמת אוניברסיטה המוכרת על ידי המל״ג האמריקני, אך החברה הזאת מקליפורניה שמה לעצמה למטרה ללמד כל רוכב לעשות את הטריק האהוב של הנפת הגלגל הקדמי. החברה מציעה קורסים יומיים, הן למתחילים והן למתקדמים – ומבטיחה שבסופו של יום הלימודים הארוך תוכלו להעיף את המזלג לשמיים.

מדובר בקורסים לא זולים, שמחירם מתחיל ב-550 דולרים עבור יום לימודים של שמונה שעות. בקורס הבסיסי, התלמידים מתחילים את ההדרכה בקצת מידע תיאורטי אודות הטריק. לאחר מכן, הם עולים על טרימיוף ספיד טריפל המקובע לרמפה, והמדריכים המוסמכים עוזרים להם להבין את פוזציית הגוף האידאלית.

לאחר מכן, הם עולים עם אותו הכלי על מסלול נטוש. בעזרת מכשיר שפיתחה החברה – המכונה WHC (ראשי תיבות של Wheelie Height Controller) – הם מתחילים לפתח את היכולת שלהם. מדובר במכשיר שהוא מעין גלגל עזר המחובר למנוע. הפונקציה הבסיסית שלו היא לשמור על יציבות בעת הנפת הגלגל הקדמי – אך הוא גם נשלט מרחוק על ידי המדריכים שיכולים להגביל דרכו את כוח המנוע ואת ההנפה.

בסופו של יום הלימודים, הרוכבים אמורים לקבל ביטחון על גלגל אחד. מי שבוחר להמשיך לקורס המתקדם, יוכל להביא עמו את אופנועו מהבית – ולעבור הדרכה אישית ללא אותו גלגל עזר טכנולוגי, כמובן שבסביבה סטרילית ובטוחה. ומה שלא פחות חשוב, בסיומו של הקורס תוכלו להתהדר בתעודת "בוגר אוניברסיטת הווילי" – בהחלט משהו ששווה לתלות על הקיר במשרד ולהתגאות בו.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד