השקה מקומית: האינדיאנים מגיעים לאולם התצוגה החדש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לאחר שפגשנו אותם בנמל, הגיע הזמן לפגוש את כל דגמי אינדיאן באולם התצוגה החדש של המותג בראשל"צ

צילומים: רונן טופלברג

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אינדיאן לישראל השיקה היום רשמית את מותג אינדיאן  עם הגעת היצע הדגמים המלא של החברה. האירוע התקיים באולם תצוגה חדש שנבנה במיוחד עבור פולריס ואינדיאן במתחם חברת לובינסקי באיזור תעשייה שורק שבראשון לציון.

מותג אינדיאן הגיע ארצה בסוף חודש יולי, אז קיימה החברה השקה בנמל אשדוד בה הציגה את דגמי סקאוט של סדרת מידסייז של החברה. כעת הגיע ארצה היצע הדגמים המלא של אינדיאן הכולל את סדרות הקרוזר והטורינג ובהן דגמי צ'יף ורואדמאסטר המצוידים במנוע ה- thunder stroke 111, שמחיריהם הוצגו עם הצגת דגמי הסקאוט. הסבר מפורט על היצע הדגמים של החברה תוכלו לקרוא כאן.

כאמור, השקת מותג אינדיאן התקיימה באולם התצוגה החדש באיזור תעשייה שורק. האולם מציג סטנדרטים גבוהים מאוד ומעבר לאופנועי החברה השונים המוצגים בו, העיצוב מוקפד וכולל קירות לבנים בסגנון אמריקאי, ספות ממותגות, אזור לאביזרים שהחברה מציעה וההשקעה בו ניכרת. האולם עצמו משמש גם לדגמי פולריס, חברת האם של אינדיאן.

באירוע נשא דברים מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט, משה ראובני, שדיווח כי משלוח האופנועים הראשון שהגיע ארצה נמכר. עד כה ראובני מציין כי לקוחות המותג מגיעים מרקע שונה ולאו דווקא מעולם אופנועי קאסטום קלאסיים, כשגם הגיל הממוצע נמוך יותר ממה שציפו לאופנועים מסוג זה. עוד ציין ראובני כי נכון לעכשיו אין לחברה כוונות מוגדרות לנתח שוק של המותג ומירב המאמצים מוקדשים לבניית יסודות יציבים למותג בארץ.

כחלק מכוונותיה לחזק את המותג, שוקדת ד.ל.ב מוטוספורט על יצירת פריסה ארצית שתכלול שישה אולמות תצוגה: בכרמיאל, חיפה, ירושלים, שורק ושני אולמות בתל אביב, כשאחד מהם יהיה ברחוב שוקן בו נמצאת סוכנות ד.ל.ב מוטוספורט כיום. בעבר ציינו בכירי החברה על כוונות לפתוח אולם גם בסדנת האלופים שבפרדס חנה, אך כרגע נראה שסוכנות זאת תתמקד בפעילות שטח וייתכן שתוכנית זאת תדחה למועד מאוחר יותר.

בנוסף לראובני נשא דברים גם דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי. מנהל מותג אינדיאן בישראל, זיו אופנהיים, סיפק סקירה היסטורית קצרה של המותג והסבר קצר על כל דגם ודגם.

לאחר הצגת הדגמים התאפשרה רכיבה קצרה על דגמי החברה השונים, והדגם עליו רכבתי היה אינדיאן צ'יף קלאסיק. העיצוב של הצ'יף, בייחוד בצבע הלבן של אופנוע המבחן, מרשים מאוד. אינדיאן דאגו לשמור על מאפיינים עיצוביים ייחודיים של החברה, כמו הכנפיים המכסות את הגלגלים והסמל האינדיאני בחזית הכנף הקדמית, אך האופנוע מרגיש חדיש ואיכות החומרים גבוהה.

אמנם מדובר על רכיבה קצרה של קילומטרים בודדים, אך צ'יף מרגיש אופנוע קרוזר מודרני. כפי שהגדיר זאת אחד הקולגות: מרגישים שמדובר באופנוע שתוכנן מאפס ולא באופנוע שהתפתח לאורך שנים. יש לו את תצורת המנוע הנכונה שמספקת את הויברציות והסאונד המתאים, אך התפעול חלק ונעים. תפעול תיבת ההילוכים קל ורך וכך גם ידית המצמד. למרות משקלו האופנוע מרגיש קל יותר מרגע שמתחילים לנוע והוא מצויד באמצעים מודרניים כמו הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, ABS וכדומה. רכיבה קצרה עליו בהחלט מעוררת עניין והוא מספק חוויה שונה ומעניינת שראוי לבדוק בצורה עמוקה יותר.

כעת נותר לראות כיצד ייקלט המותג החדש בישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד