הקסדה החכמה של ג'ארוויש בישראל

ג'ארויס, קסדה חכמה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אדקיז טכנולוגיות מתחילה לשווק בישראל את הקסדה החכמה של חברת ג'ארוויש, המשלבת בתוכה מצלמת דרך ודיבורית בסינכרון עם אפליקציה ייעודית

קסדות חכמות המשלבות אמצעי עזר טכנולוגיים אלקטרוניים בתוכן הם הדבר החם הבא בתחום האביזרים לרוכב. בשנים האחרונות נחשפנו לכמה וכמה פיתוחים מעניינים בתחום שהגיעו מחברות וסטארטאפים צעירים, כמו למשל הקסדה החכמה של סקולי עם מסך התצוגה או הקסדה החכמה של פורסייט האוסטרלית שאוספת נתוני רכיבה. קסדה חכמה נוספת היא הקסדה החכמה של חברת ג'ארוויש הטאיוונית ששיווקה מתחיל בימים אלו בישראל על ידי אדקיז טכנולוגיות, המייבאת גם את חליפות הרכיבה המתנפחות של הלייט.

ג'ארוויש מציעה מספר דגמים של קסדות חכמות, ולארץ מגיעה קסדת הדגל מדגם X עם מעטפת מלאה של סיבי פחמן. הקסדה משלבת בתוכה מצלמת דרך באיכות HD עם זיכרון פנימי של 16 ג'יגה ואפשרות הרחבה, אשר מאפשרת להוריד את הסרטונים לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה ייעודית.

ג'ארויס, קסדה חכמה, קסדה


בקסדה ישנה גם  דיבורית מובנית המאפשרת מעבר לביצוע שיחות טלפון גם להשמיע הנחיות ניווט, להזרים מוסיקה מהטלפון הנייד ולשמש כאינטרקום עם מורכב בעל קסדה זהה. את תפעול הדיבורית והמצלמה ניתן לעשות גם באמצעות פקודות קוליות.
בנוסף, בחלק האחורי של הקסדה ישנה תאורת LED דינאמית לשיפור הנראות, היכולה גם להתריע על האטה של האופנוע בבלימה הודות לחיישן תאוצה המותקן בה. ואם כבר בטיחות, אז הקסדה עומדת בתקן DOT האמריקאי ואמורה, על פי היצרן, לקבל גם אישור עמידה בתקן ECE האירופאי בקרוב.

מחירה של הקסדה של ג'ארוויש לא זול ועומד על 4,500 ש"ח, כאשר במהלך ההשקה תימכר כמות מוגבלת של 100 קסדות במחיר של 4,000 ש"ח. עם זאת, אם מחברים את עלותן של קסדת קרבון איכותית יחד עם מצלמת דרך באיכות טובה ודיבורית ניתן להגיע בקלות למחירה של הקסדה של ג'ארוויש ואף יותר, זאת מבלי להזכיר את היתרון בכך שמדובר ברכיבים מובנים בקסדה שנוחים יותר לתפעול ונמצאים עם הרוכב כל הזמן.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד