בקרוב תתחילו לדבר עם הקסדה שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
המרוץ לקסדת העתיד ממשיך חברה טיוואנית הכריזה כי תשיק בקרוב קסדה שמסונכרנת עם העוזרות הדיגטליות המובילות בשוק וגם, JBL מגיעה לעולם האופנועים

באופן טבעי, בתקופה הזאת של השנה המלאה בהשקות אופנועים, תערוכות וכנסים מקצועיים, הציוד ההיקפי זוכה לפחות תהודה. עם זאת, היצרניות השונות לא מפסיקות להשיק מוצרים שונים בתקווה שבעלי ומשתמשי הדו-גלגלי יסכימו לפתוח את הכיס.

שני מוצרים מעניינים עליהם הוכרזו לאחרונה בתחום הקסדות – תחום שהולך ומתפתח לכיוונים של הייטק וחווית משתמש מורחבת, כמו למשל בסטארטאפים והפיתוחים עליהם דיווחנו בעבר. אחד מהיתוחים החדשים שנחשפו לאחרונה הן הקסדות החכמות של החברה הטיוואנית ג׳ארוויש (Jarvish). לקסדה בסיסית יותר קוראים ג׳ארוויש איקס, והיא כוללת סנכרון עם הסייענ/יות הדיגטליים/ות שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות.

לפי החברה, הקסדה תומכת בעוזר/ת של גוגל, באלקסה של אמזון ובסירי של אפל. בין היתר, מי שישלם 799 דולרים עבור התענוג, יוכל לבקש מהקסדה שלו הוראות ניווט, דיווחי מזג אוויר ולהעביר שיר בפלייליסט. מעבר לכך, הקסדה שצפויה לצאת לשוק בינואר תכלול גם מצלמה קדמית, לצורכי בטיחות ותיעוד.

המוצר השני והיקר יותר של החברה, אשר זכה לתג מחיר אסטרונומי של 2,599 דולרים, קיבל את השם ג׳ארוויש X-AR. מעבר למצלמה הקדמית וליכולת להשתמש בעוזר/ת הדיגטלית – המצלמה הזאת תכלול גם מסך קטן מעל עין שמאל. על מסך זה יוקרנו הוראות ההגעה ליעד, כמו גם מהירות הרכיבה. מלבד זאת, הקסדה המתקדמת תכלול גם מצלמה אחורית, שתזרים את שקורה בשטח המת אל עיני הרוכב. קסדה זאת צפויה לצאת לשוק במחצית השנייה של 2019.

מוצר מעניין נוסף עליו הוכרז לאחרונה מכוון פחות לרוכבים הטכנולוגיים ויותר לרוכבים האודיופילים. יצרנית מערכות המדיה לקסדות קארדו הודיעה כי תחבור ליצרנית מערכות השמע היוקרתית JBL בייצור מערכת שמע איכותית לקסדה. המערכת תכלול רמקולים קטנים אך באיכות גבוהה שיותקנו בתוך הקסדה, עם יכולת הזרמת מדיה באמצעות קישורית בלוטות' מהטלפון הסלולרי. המוצר צפוי לצאת לשוק בתחילת השנה ומחירו עדיין לא הוכרז.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד