היישר מאוסטרליה: הקסדה המקושרת שאוספת נתוני רכיבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה חדשה מאוסטרליה תציע גם היא עד סוף השנה קסדה חכמה חדשה שתשדר לטלפון הסלולרי של הרוכב נתוני רכיבה וזמני הקפה

ההייטק והאלקטרוניקה פרצו לעולם האופנועים בשנים האחרונות, והדבר לא פוסח גם על תחום הקסדות, ועוד קסדה חכמה אמורה לצאת בחודשים הקרובים לאור העולם. הפעם מדובר בקסדה של חברה אוסטרלית בשם פורסייט (Forcite), שלפי אתרה הרשמי מתכוונת להתחיל לשווקה  עד לסוף השנה הנוכחית.

הקסדה, כפי שמדווח אתר NEW ATLAS, עשויה מסיבי פחמן קלי משקל ומגיעה עם מגוון יכולות טכנולוגיות. אז מה מציעה הקסדה האוסטרלית המתקדמת?  היא נושאת מצלמה קדמית שיכולה להזרים וידאו לתוך הסמארטפון של הרוכב באמצעות התקן בלוטות׳; מה שמאפשר לה באמצעות רמקולים המותקנים בה לשמש כדיבורית, אך גם להעביר מוזיקה והוראות ניווט מהטלפון.

מלבד כל אלו, לקסדה ישנם גם מגוון חיישנים, שהיינו מוצאים בדרך כלל בטלפון סלולארי. יש לה צ׳יפ GPS עצמאי, זאת בנוסף לג׳יירוסקופ, ברומטרים, מדי מהירות ומדי גובה. כל החיישנים הללו אמורים לשלוח מידע לאפליקציה שמגיעה יחד עם הקסדה, ובעזרתה יוכל הרוכב לראות על מסך הטלפון החכם שלו נתונים שונים כמו מהירות הקפה, מפות רכיבה וכדומה.

נכון להיום, לקסדה אין עוד תאריך יציאה מדויק לשוק או מחיר. בכל אופן, נראה כי מדובר בקסדה חכמה פשוטה יחסית – זאת בהשוואה לקסדות החכמות עם התצוגה הקדמית שהחלו לצאת אל השוק בחודשים האחרונים.

אחת מהקסודות הללו היא הקסדה של  סקולי שה מצלמה המותקנת בגב הקסדה מזרימה וידאו למסך קטן המותקן בקדמתה, וכך מפחיתה את הסיכון שבשטחים מתים. בנוסף, על מסך זה מוצגים בדרך כלל גם מגוון נתונים נוספים – ממהירות הסיעה ועד לאיש הקשר איתו אתם נמצאים בשיחה. 

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד