הוסקוורנה חושפת את האופנוע החשמלי הראשון שלה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גם הוסקוורנה מצטרפת לטרנד האופנועים החשמלים וחושפת את האופנוע החשמלי הראשון מתוצרתה שהוא מוטוקרוס לילדים

ההמהפכה החשמלית בעולם הדו-גלגלי לא פוסחת גם על תחום השטח. בשנים הקרובות אנחנו צפויים לקבל אופנועי אינדורו ומוטוקרוס מונעי חשמל, כשהאופנועים של אלתא מוטורס וה-CR החשמלי של הונדה שהוצג כאבטיפוס לאחרונה הם רק טעימה מהזרם שיגיע בקרוב. גם הוסקוורנה מצטרפת לגל החשמל וחושפת בימים אלו את אופנוע המוטוקרוס הראשון מתוצרתה. אבל אל תמהרו להתלהב יותר מידי בשלב זה. הוסקוורנה הולכים כרגע בקטן, תרתי משמע, והאופנוע אותו חשפו הוא בסך הכל מוטוקרוס לילדים.



האופנוע הנקרא EE 5 מקביל למעשה לאופנועי ילדים עם מנוע 50 סמ"ק. המנוע החשמלי של ה-EE 5 מותקן בתוך השלדה בדומה לאופנוע רגיל ומניעה את הגלגל האחורי דרך שרשרת ללא תיווך של תיבת הילוכים. הספקו המרבי של המנוע הוא 5 קילוואט שהם כ-6.7 כ"ס, הספק שומה לזה של אופנועי 50 סמ"ק מקבילים, כשיתרונו הגדול הוא כמובן בזמינות הכוח המידיית, 1.4 קג"מ, המתקבלים כבר ממהירות אפסית. הפיצוי על היעדר ההילוכים מגיע בדמות 6 מצבי רכיבה שונים אותם ניתן להתאים לפי רמת המיומנות של הילד הרוכב וסוג השטח.

המנוע מוזן מסוללת ליתיום-יון המותקנת מעליו שהיא בעלת קיבולת צנועה של פחות מקילוואט (907 וואט/שעה ליתר דיוק), אך זה אמור להספיק לרכיבה מתונה בת שעתיים או ל-25 דקות של רכיבת מירוץ אינטנסיבית. את הסוללה ניתן לטעון משקע בייתי לקיבולת מלאה בתוך 70 דקות.



מעבר ליחידת ההנעה החשמלית, האופנוע בנוי כאופנוע מוטוקרוס ילדים מקצועי לכל דבר. הוא מצויד בבולמי WP מתכווננים מלפנים ומאחור מסדרת XACT כשהמזלג הוא בעל שיכוך אוויר, ישנם בלמי דיסק מלפנים ומאחור, כידון אלומיניום מקצועי וחישוקים קלים ומחושלים מאלומיניום בקוטר "12 מלפנים ו-"10 מאחור. משקלו של האופנוע הוא 40.5 ק"ג.
האופנוע יהיה זמין אצל הדילרים של הוסקוורנה ברחבי העולם כבר מהחודש הבא, אך מחירו לא פורסם. בכל מקרה, תהיו בטוחים שה-EE 5 הוא רק קדימון, ובקרוב נראה מהוסקוורנה עוד אופנועי שטח ומוטוקרוס חשמליים.

תגובה אחת

  1. gil winik

    אוסט וקוברג עם כלים חשמליים מקצועיים לילדים ונוער מיובאים כבר לארץ מזה מספר שנים, כל כניסת יצרן נוסף תחזק את תהליך החישמול ותביא להגברת התודעה והכרת הכלים המדהימים האלה. כן ירבו

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד