דגם חדש לאלטא מוטורס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אחרי ההשתתפות המכובדת בארצברג, מודיעה יצרנית האופנועים החשמלית אלטא מוטורס על הגעתו לייצור של דגם חדש

אלטא מוטורס – יצרנית האופנועים החשמליים מצפון קליפורניה – הודיעה לאחרונה על השקת דגם חדש בשם Redshift EXR. הוא צפוי לצאת לשוק האמריקאי בחודשים הקרובים, ומחירו ההתחלתי צפוי לעמוד שם על 12,495 דולרים. לפחות בינתיים לא ברור מתי הכלי יגיע לישראל.

הדגם המדובר ערך את הופעת הבכורה הבינלאומית שלו לא מזמן, בתחרות הארצברג רודיאו. הכלי עשה שם היסטוריה קטנה, כשהפך לאופנוע החשמלי הראשון שהעפיל לתחרות המרכזית של האירוע. ה-Redshift EXR ועליו הרוכב טיי טרמין הגיעו למקום ה-43 מתוך 600 רוכבים.

הדגם החדש צפוי להיות מצויד במנוע בעל 50 כוחות סוס, כשהמהירות מרבית תהיה כ-114 קילומטרים בשעה. על פי החברה, משקלו של האופנוע יעמוד על כ-124 קילוגרמים, קצת יותר ממשקלם של אופנועי אנדורו סטנדרטיים, וניתן יהיה לטעון את סוללתו באופן מלא תוך שלוש שעות באמצעות מטען 120 וולט. בעזרת מטען 240 וולט, יהיה ניתן לטעון את הכלי החשמלי תוך שעה וחצי.

לדברי אנשי אלטא, הכלי החדש משתמש בטכנולוגיית סוללות חדשנית המביאה ליותר כוח מבלי לחמם יותר מדי את הכלי. ״מדובר בבטרייה הדחוסה ביותר שעלתה על אופנוע״, נמסר מהחברה. ״התוכנה והחומרה של הכלי החדש תשדרג את מרחק הנסיעה של הכלי, כמו גם את כוחו ואת זמן הטעינה שלו״. עם זאת, טווח הרכיבה המרבי לא פורסם נכון לעתה.

עוד יצויד הכלי בבלמי ברמבו, במזלג WP Xplor בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא ובצמיגים מסוג Metzeler 6 Days . מותג האופנועים האמריקאי הגיע לארץ השנה. ישראל זכתה לכבוד להיות המדינה הראשונה בה משווקים האופנועים מחוץ לארצות הברית.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד