הולכת עם הזרם: אורל הציגה אב-טיפוס לכלי חשמלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית הרוסית מנסה לצעוד עם הזמן ובנתה גרסה חשמלית על בסיס אחד מדגמיה. נכון לעכשיו מדובר באב-טיפוס ועדיין לא מתוכנן ייצור המוני

נראה שמשהו מעניין עובר על יצרנית האופנועים הרוסית אורל. החברה, שהתמקדה עד כה באופנועים בעלי סירה המותאמים לשטח, ולא הייתה ידועה בחדשנות טכנולוגית – הכריזה בשבועות האחרונים על כמה וכמה ניסיונות מעניינים. זה התחיל באופנוע המגיע עם רחפן מובנה, ועכשיו החברה הכריזה על אב-טיפוס לאופנוע חשמלי.

לפי הודעת החברה, היא השתמשה בשלדה של דגם ה-cT  שלה עבור אופנוע האב-טיפוס. כיוון שאין לאורל ניסיון בהנעה חשמלית (וביננו, גם הזרקת דלק היא מדע בדיוני עבורה) היא השתמשה בפיתוחים של יצרנית האופנועים החשמליים האמריקאית זירו – כשהתקינה בדגם מנוע וסוללות מתוצרת החברה. לפי הודעת החברה הרוסית, זירו גם סיפקה לחברה עזרה טכנית בכל הנוגע להתקנת הבטרייה והמנוע.

עוד הודיעה החברה כי אין לה כוונה מידית לשחרר לשוק אופנוע חשמלי. מבחינתה יצור כלי זה היה בבחינת הוכחת יכולת (Proof of concept), כשמכאן היא תמשיך לערוך מחקרי שוק ומבחני רכיבה שונים. לפי היצרנית הרוסית, מרגע שתגיע לתכנון סופי של דגם חשמלי – יקח בערך שנתיים עד שהיא תצליח להוציא את הכלי הראשן מקו ייצר מסחרי.

האתגר הגדול בבניית האב-טיפוס, כך על פי החברה, היה למצוא מקום לבטרייה חשמלית בשלדה קלאסית של אוראל cT. לדברי החברה, האתגר היה למצוא מקום שכזה מבלי שהיא תאלץ לוותר על המבנה האופייני של האופנוע, חלוקת המשקל שלו והאיזון עם סירת הצד.

 

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד