איך אתה אוהב את הג'יקסר שלך?

GSX-R600
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קווין צ'פמן הואשם בביצוע מעשה מגונה בסוזוקי ברחוב. למזלו זה נגמר בעיקר במבוכה ובתשלום קנס.

מכנופיליה היא משיכה מינית למכונות. כחובבי כלי רכב בכלל, ואופנועים בפרט, גם אנחנו אוהבים ומתלהבים מכלי רכב, אבל מכאן ועד למשיכה מינית אליהם אנחנו מקווים שהדרך מספיק ארוכה.

אצל קווין צ'פמן בן ה-33 עברה המשיכה שלו לאופנועים גבול מסוים והוא נתפס ברחוב בעיר קנטרברי, אנגליה, עם מכנסיים מופשלים כשהוא מבצע את זממו בסוזוקי GSX-R600.

אמנם לא ברור מה בדיוק עשה צ'פמן לאופנוע המסכן, אבל עדי ראייה דיווחו שהיו מעורבים בכך "הרבה מאוד חיכוכים ושפשופים". צ'פמן הואשם בין השאר בכך שהוא אף הכה את האופנוע בידיו ורגליו, וזה כמובן ממש לא לעניין, בעיקר מכיוון שהאופנוע בכלל לא שלו. להגנתו טען הבחור שהוא לא זוכר את המקרה ושהומלסים, שאיתם התקוטט, דחפו אותו על האופנוע. לא מיותר להזכיר גם שבעת האקט הוא היה תחת השפעת אלכוהול וסמים.

לאופנוע המצולם אין קשר למאורעות המתוארים בכתבה

צ'פמן הועמד למשפט שבו הואשם בעבירות שמיוחסות לו, וסרטון שמתעד את פעולותיו הוצג שם – מה שקיעקע את גרסתו. למזלו לא נגזר עליו מאסר בפועל אלא תשלום קנס בלבד, כמו גם פיצוי לבעל האופנוע המחולל תמורת הנזקים להם גרם, וכן פיצוי להומלסים שאיתם התקוטט.

צ'פמן ייאלץ להשתתף גם בתוכנית לגמילה מאלכוהול, שלדעתנו הלא מקצועית בהחלט נחוצה לו, אולם לא נמסר אם הוטל עליו גם צו הרחקה מאופנועים חונים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד