תערוכת מילאנו 2020: קימקו RevoNEX קונספט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קימקו עושה עוד צעד לליגה של הגדולים ומציגה במילאנו עוד קונספט לאופנוע חשמלי, עם הבטחה שיגיע לייצור בשנת 2021

הכניסה לעידן החשמל פותחת אפשרויות חדשות עבור יצרניות קטנות שמנסות להתברג לליגה של יצרניות האופנועים הוותיקות. קימקו היא ממש לא יצרנית קטנה של רכב דו-גלגלי, להפך. מדובר ביצרנית הדו-גלגלית הגדולה בטאיוואן ואחת מהגדולות במזרח הרחוק, אך היא מתמחה בעיקר בייצור קטנועים כשהאופנועים אותה היא מייצרת הם בעיקר אופנועי תקציב קטני נפח. קימקו כבר פיתחה פלטפורמה גמישה לקטנועים חשמליים, אך היא רוצה לנצל את עידן החשמל גם כדי להפוך ליצרנית של אופנועים גדולים, יוקרתיים ורווחיים יותר.



בתערוכת מילאנו בשנה שעברה הציגה קימקו את SuperNEX, קונספט לאופנוע ספורט חשמלי עם עיצוב מדליק וביצועים מרשימים שלא נופלים מטובי אופנוע הסופרספורט של ימנו שהיה בעיקר תצוגת תכלית טכנולוגית. השנה הביאה קימקו למילאנו קונספט נוסף לאופנוע חשמלי, אך הפעם מצהירה קימקו כי הוא יגיע לייצור סדרתי ושיווקו יחל בתחילת 2021, מה שאומר שאם זה יקרה כמתוכנן היא תקדים לא מעט יצרניות אופנועים גדולות מיפן ומאירופה.

הקונספט נקרא RevoNEX והוא אופנוע סטריטפייטר מעוצב היטב, אך לא נראה עתידני ומופרך כמו חלק מהאופנועים החשמליים שראינו לאחרונה (למשל אלו של קרטיס). אמנם מדובר באופנוע שבהגדרתו הוא ערום ונטול פרינג, אך חרב תחתונה וחיפויי פלסטיק צידיים מסווים את הסוללה  ואת המנוע החשמלי.



המנוע עצמו שוכן בתחתית השלדה וכמו ב-SuperNEX מחובר באופן חריג לתיבת הילוכים בעלת שישה יחסי העברה, למרות שמנועים חשמליים לא זקוקים לתיבת הילוכים שכזו. הסיבה היא שבקימקו רוצים להעניק לרוכב תחושה קרובה ככל הניתן לאופנוע רגיל. בנוסף מצוידת תיבת ההילוכים במצב עירוני שמבטל את הצורך בהחלפת הילוכים ולמעשה גורם לאופנוע לתפקד כאופנוע חשמלי רגיל עם הילוך אחד "אוטומטי". עוד מערכת שכבר הוצגה בקונספט מהשנה שעברה היא מערכת היוצרת סאונד מלאכותי מהמנוע, מה שמוסיף לחווית רכיבה דומה לזו של אופנוע רגיל וגם מהווה אמצעי בטיחותי כדי שיתר משתמשי הדרך יוכלו להבחין באופנוע.

קימקו לא מפרסמת את נתוני ההספק של המנוע, נתוני הקיבולת של הסוללה וטווח הרכיבה המרבי, ורק מציינים כי לרוכב תהיה אפשרות לבחור בין ארבע מצבי פעולה של המנוע בהתאם לאופי הרכיבה. במקום נתוני המנוע מפרסמת קימקו את נתוני הביצועים. RevoNex מסוגל להאיץ ל-100 ב-3.9 שניות ולטפס למהירות מרבית מוגבלת של 205 קמ"ש אליה הוא מסוגל להגיע ב-11.8 שניות.
את הנתונים הרשמיים המלאים תפרסם קימקו במהלך השנה הבאה בסמוך להשקתו הרשמית של RevoNEX.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד