שלושה גלגלים וטורבו: ככה הופכים את ימאה ניקן לעוד יותר מגניב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סדנה אוסטרלית החליטה שלימאהה ניקן הייחודי חסר קצת פלפל. הפתרון? להוסיף מגדש על

עברה יותר משנה מאז חשפה ימאהה לעולם את הניקן, ועדין לא מעט אנשים מתקשים לעקל את הקונספט של אופנוע תלת גלגלי עם עיצוב חייזרי. עם זאת, ישנם אנשים שעבורם הניקן לא מספיק מיוחד, והפתרון הוא להכניס אותו לסדנת שיפורים כדי להפוך אותו לכלי באמת יוצא דופן.

לפני מספר שבועות העלתה הנציגות הרשמית של ימאהה באוסטרליה מספר תמונות של ימאהה ניקן משופצר, פרי פרויקט שנעשה על ידי המוסך Trooper Lu's Garage, הממוקם במדינת ניו-סאות׳ ויילס שבמזרח אוסטרליה.

זמן קצר לאחר מכן שוחררו הפרטים אודות הניקן המשופר, ומסתבר שיש בו הרב יותר מצביעת נחושת מגניבה. השינוי העיקרי אתו קיבל האופנוע הוא התקנת קיט של טורבו, המתבסס על מגדש מתוצרת גארט ומכלולים היקפיים שנבנו באופן ייחודי כדי להתאם את הקיט לאופנוע. התוצאה: תוספת של 33 כ"ס להספק מנע הטריפל של הניקן.

בסדנא לא הסתפקו בכך, והוסיפו לניקן גם מערכת מלאה מתוצרת אקרפוביץ', ובהתאם לשינויים הללו גם ניהול מנוע עדכני.הבולמים הקמיים שודרגו לבולמים איכותיים יותר בעלי כיוונון מלא מתוצרת קאייבה, ונוספו לאופנוע עוד אביזרי תיור מותאמים אישית כמו משקף חדש וסט ארגזי אלומיניום מועצבים.

ההקונספט של אופנוע תלת-גלגלי עם שני גלגלים קדמיים הניתנים להטיה עדין מעורר מחלוקת בקרב אופנוענים רבים שלא רואים בו אופנוע אמיתי. עם זאת, מבחינה עיצובית, נראה כי בימאהה יודעים מה הם עושים. בהונדה כבר שוקדים על פיתוח מתחרה משלהם לניקן, ולאחרונה זכתה ימאהה גם בתואר ״Best of the Best״ באחת מתחרויות העיצוב התעשייתי החשובות בעולם – Red Dot Award.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד