ימאהה מרימה את הכפפה: מציגה אופנוע תלת גלגלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ימאהה הציגו בתערוכת טוקיו את ניקן (Niken) - אופנוע תלת גלגלי

ימאהה מנצלת את תערוכת טוקיו ומציגה את ניקן (Niken), אופנוע תלת גלגלי המצויד במנוע טריפל בנפח 850 סמ"ק. האופנוע יוצג רשמית עם פרטים מלאים בתערוכת מילאנו בנובמבר.

הצגתו של אופנוע תלת גלגלי מימאהה אינו מפתיע. מעבר לעובדה כי הניקן הוצג כדגם קונספט עוד בשנת 2015 בשם MWT9, בכירים בימאהה ציינו במפורש כי החברה מתכוונת לשים דגש על כלים תלת גלגליים ( LMW- Leaning Multi Wheel). למרות שהמתחרות מיפן הציגו גם כן דגמי קונספט של אופנועים תלת גלגליים: הונדה הציגה דגם בשם Neowing המצויד במנוע גולדווינג וקוואסאקי קונספט בשם קונספט J, ימאהה היא היצרנית הראשונה המציגה אופנוע בגודל מלא המצויד במערכת הטייה בעלת שני גלגלים מלפנים.

ניקן, או בשמו המלא MXT850 נראה כמו הכלאה בין MT-09 טימקס וטריסיטי: מסיכת החזית מזכירה מאוד את זאת של טימקס, מערכת ההטייה מלפנים מזכירה ימאהה טריסיטי והמנוע לקוח כנראה מדגם MT-09.  ימאהה מפרסמת כרגע פרטים מועטים מאוד, כשההשקה הרשמית של האופנוע תתקיים ב-6 בנובמבר בתערוכת מילאנו. . 

ימאהה קוראת לסוג האופנוע החדש LMW, ראשי תיבות ל-Large displacement Multi Wheeler, תלת גלגלי גדול נפח בתרגום חופשי. מה שידוע הוא כי האופנוע יצויד במנוע טריפל בנפח 850 סמ"ק, סביר להניח במנוע זהה לזה של MT-09. הגלגלים הקדמיים בקוטר 15 אינץ' ומערכת ההטייה מלפנים לוקחת צעד קדימה ממה שהכרנו עד כה מעולם הקטנועים התלת גלגליים, כשבכל צד יש שני מזלג הפוך. 

ממה שניתן לראות בתמונות, האופנוע מצויד במערכת ABS, מערכת בקרת משיכה במספר מצבי פעולה ובקרת שיוט. בנוסף, כמו ב-MT-09, ישנן מספר מפות ניהול מנוע לבחירה. 

היפנים ממשיכים לפרוץ את גבולות קטגוריות האופנועים המוכרות. אחרי שהונדה הציגה את X-Adv, קטנוע שטח גדול נפח, כעת מציגה ימאהה אופנוע תלת גלגלי. תקופה מעניינת לענף האופנועים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד