רכיבה מהירה: כך חונכים מנהרה באוסטריה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
באוסטריה חנכו מנהרה חדשה באורך של כ-8 קילומטרים, והזמינו את רוכב המפעל של ק.ט.מ לחנוך אותה באופן יחודי

כשמדינה שמכבדת רכיבה, כמו אוסטריה, פותחת מנהרה חדשה – תהיו בטוחים שיהיה שם אירוע. לאחרונה נפתחה במדינה מנהרה חדשה באורך של כשמונה קילומטרים, הנמצאת על הכביש המחבר בין העיר גראץ למתחם המרוצים בו נערך באוגוסט האחרון הגראנד פרי של אוסטריה. כדי לחנוך אותה, רד בול וק.ט.מ – שתי חברות ענק שנוסדו במדינה האירופית ומשתפות פעולה בינהן בתחום המרוצים – חנכו אותה באירוע מיוחד.

למשימה הם בחרו את מיגל אוליביירה, שרכב עבור ק.ט.מ על מסלולי ה-Moto2 בשנה שעברה. בסך הכל, בעונה האחרונה השיג אוליביירה שישה ניצחונות ו-12 פודיומים. הוא סיים את העונה במקום השני, מרחק של תשע נקודות בלבד מהאלוף פרנצ׳סקו בגינה. בעונה הקרובה הוא יתחרה ב-MotoGP, עבור ק.ט.מ בקבוצת הלויין המשותפת עם Tech 3 הצרפתית.

אוליברה היה הראשון לרכב ולחנוך את המנהרה הבתולית כשהוא רוכב על אופנוע ה-MotoGP של ק.ט.מ. ״הרכיבה במנהרה הייתה חוויה כל כך שונה ממה שהכרתי״, מספר אוליביירה בסרטון שהופק כדי לתעד את האירוע. ״העוצמה בה שומעים את המנוע בתוך מנהרה היא מדהימה. הכלי עליו רכבתי שוקל בערך 160 ק"ג, יש למנוע שלו 240 כוחות סוס, והוא לחלוטין מכונה ייחודית״.

בנתיים אצלנו אנחנו יכולים רק לחלום שהמדינה תיתן תמיכה ובמה פומבית שכזו לספורט המוטורי, ועד שזה יקרה אפשר להינות מהסרטון המדליק והסאונד הממכר בתוך המנהרה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד