מתנה לחג: טריומף חושפת סטריט טריפל בגרסת RS

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האח הקטן במשפחת הסטריטפייטרים של טריומף מקבל גרסת RS קרבית בהשראת דייטונה 765 החדש, ועד החשיפה הרשמית משחררת טריומף וידאו ופרטים ראשונים

יצרניות האופנועים נערכות לתערוכת קלן, וכך גם טריומף מחממת מנועים לקראת התערוכה שתיפתח ב-7 באוקטובר. לקראת התערוכה משחררים בטריומף סרטון ותמונות רשמיות ראשונות של האופנוע המעניין שיציגו בתערוכה, אחרי דייטונה 765 החדש שנחשף לאחרונה בסילברסטון.

מדובר בגרסת RS לסטריט טריפל, האח הקטן במשפחת הסטריטפייטרים המדליקים של היצרנית הבריטית שהוצג בשנת 2017 וממוקם מתחת לאח הבכור ספיד טריפל. כבר כיום מוצע טריומף סטריט טריפל בגרסת S סטנדרטית ו-R משודרגת במעט. גרסת ה-RS אמורה להיות הקיצונית והקרבית ביותר כשהיא שואבת השראה מהדייטונה 765 שהוצג במהדורת ה-Moto2.



ההשראה מהדגם הקרבי היא לא מקרית, שכן גם הסטריט טריפל עושה שימוש במנוע ה-765 סמ"ק החדש המשמש את הדייטונה ומהווה בסיס למנועים של אופנועי קטגוריית ה-Moto2. בגרסת ה-RS יהיה מנוע הסטריט טריפל זהה לתצורתות בדייטונה 765 החדש, מה שאומר שהוא יספק 123 כ"ס ב-11,700 סל"ד, 10 כ"ס יותר מאשר בסטריט טריפל S. טריומף לא שיחררה מפרט מלא שלה אופנוע, אך שכן פורסם ניתן לספר כי הוא אמור להיות מצוייד בקוויקשיפטר כסטנדרט, מערכת פליטה משודרגת וחופשית, בולם אחורי מתכוונן מתוצרת אוהלניס, בלמי ברמבו רדיאלים מלפנים וצמיגים ספורטיביים במיוחד.


בתמונות ניתן לראות שהגרסת ה-RS ישנם גם בשדרוגים עיצוביים קלים כמו עיצוב שונה ליחידת המושב, שהפכה צרה יותר ובעלת מושב בודד, והוספת חרב תחתונה אווירודנמית. בנוסף הותקנו בסטריט טריפל מספר חלקי סיבי פחמן אקזוטיים שיתרמו גם להפחתת משקל קלה ולוח מחוונים דיגיטלי מלא עם אפשרות לשליטה על  מערכת המדיה ומחשב הדרך באמצעות ג'ויסטיק המותקן על הכידון. טריומף סטריט טריפל RS יוצע בשתי צביעות: כסופה או שחורה, כשלשתיהן גימורים אדום לחישוקים.
טריומף סטריט טריפל RS אמור להגיע לסוכנויות באירופה בראשית שנת 2020.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד