הבווארי יורד אל העם: ב.מ.וו C400 GT בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את קטנוע המנהלים שלה בנפח בינוני עם תג מחיר מפתיע של 45 אלף ש"ח שדומה לזה של המתחרים היפניים

חברת דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את C400 GT החדש – קטנוע המנהלים/טורינג בנפח בינוני של ב.מ.וו שהוצג בתערוכת מילאנו לפני כשנתיים.
ב.מ.וו C400 GT הוא למעשה גרסה תיורית ומאובזרת יותר עם עיצוב מעודן יותר, המתבססת על C400 X הספורטיבי בעל העיצוב הלא שגרתי. סוג של אח קטן למוגבלי רישיון ותקציב למי שלא יכול להרשות לעצמו את C650 GT הגדול והיקר יותר.



ה-GT חולק עם ה-C400 X שלדה דומה, כמו גם את מנוע הסינגל המוזרק בנפח 350 סמ"ק המספק 34 כ"ס ומשודך לתמסורת וריאטור. בהתאם לייעודו כקטנוע בינעירוני עם אופי תיורי, השוני בגרסת ה-GT בא לידי ביטוי בעיצוב החזית שכוללת גם משקף גבוה וביחידת מושב/זנב שונה ורחבה שנועדה להבטיח נוחות משופרת לרוכב ולמורכב. בנוסף ישנו גם חלל אחסון תחת המושב עם אופציה להגדלה, ומי שזה לא מספיק עבורו יוכל להוסיף זיווד מקורי על מנשאים מותאמים בתוספת תשלום.

המכלולים ההיקפיים ב-C400 GT כוללים מזלג קדמי רגיל בקוטר 35 מ"מ כשמאחור ישנם צמד בולמים עם אפשרות כוונון עומס קפיץ המחוברים לזרוע אלומיניום. מערכת הבלימה מתבססת על צמד דיסקים קדמי בקוטר 270 מ"מ עם קאליפרים רדיאלים בני 4 בוכנות כל אחד, יחד עם מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה (TCS) כסטנדרט. קוטר החישוקים הוא 15 אינטש מלפנים ו-14 אינטש מאחור. מיכל דלק גדול בנפח של כ-13 ליטר אמור גם להבטיח טווח רכיבה מכובד של כמעט 300 ק"מ.



למרות שמדובר בקטנוע ה"בייסיק" של ב.מ.וו, C400 GT מצויד ומאובזר היטב, כשהוא מגיע עם לוח מחוונים דיגיטלי עם קישורית BT לטלפון הסלולרי, תאורת LED מלאה בחזית ומאחור, מפתח חכם ושקע טעינה 12V. כמקובל אצל ב.מ.וו, גם ל-C400 GT רשימת תוספות ארוכה בתוספת תשלום, מזיווד מקורי ועד חימום למושב ולידיות.

מה שמעניין לא פחות מהקטנוע עצמו הוא ההתמחור המקומי שלו. עם ב.מ.וו C400 GT ממשיכה דלק מוטורס במדיניות תמחור אטרקטיבית, כפי שראינו לראשונה גם עם דגמי ה-S1000XR ו-F900XR שהושקו לפני מספר חודשים. מחירו בישראל של ב.מ.וו C400 GT עומד על 45 אלף ש"ח, מה שממצב אותו בצמוד למתחרים היפניים בקטגוריית קטנועי ה-400 סמ"ק והם סוזוקי בורגמן 400 שמחירו זהה וימאהה Xmax 400 שמחירו הוא בין 40 ל-43 אלף ש"ח. בהשוואה לקטנועי 400 עממיים יותר, הבימר יקר אמנם ב-7,000 ש"ח יותר מאשר קימקו אקסייטינג 400S, אבל סביר להניח שיש לא מעט לקוחות שיסכימו לשלם את ההפרש הזה תמורת סמל הסטאטוס הבאווארי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד