מילאנו 2017: ב.מ.וו מרחיבה את היצע הקטנועים עם C400X

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה הגרמנית מציגה קטנוע בנפח בינוני שמצטרף להיצע הקטנועים הקיים

ב.מ.וו מרחיבה את היצע דגמי הקטנועים שלה ומצטרפת אל דגמי C650 קטנוע בנפח בינוני בשם C400X.

היצרנית הגרמנית מכנה את קטגורית הקטנועים שלה כתחבורה עירונית (Urban Mobility) ועד כה הציעה את שני דגמי C650 בגרסת ספורט ו-GT ואת הדגם החשמלי C evolution שלא נמכר בישראל. כעת נכנסת ב.מ.וו לקטגוריה חדשה של קטנועים בנפח ביניים.

C400X, למרות שמו, מצויד במנוע בנפח 350 סמ"ק המספק 34 כ"ס ב-7,500 סל"ד ו-3.5 קג"מ ב-6,000 סל"ד. המנוע מותקן בשלדת צינורות חדשה כשלפנים יש מזלג בקוטר 35 מ"מ ומאחור שני בולמים ניתנים לכיוון עומס קפיץ. הגלגלים בקוטר 15 אינץ' מלפנים ו-14 אינץ' מאחור. בתחום הבלימה ניתן למצוא מלפנים שני דיסקים בקוטר של 265 מ"מ משודכים לקליפר בעל ארבע בוכנות, בעוד מאחור יש דיסק בודד בעל קוטר זהה אך עם קליפר בעל בוכנה בודדת.

הקטנוע החדש מצויד גם במערכות אלקטרוניות כמו מערכת ABS, במקרה הזה תוצרת חברת קונטיננטל מסוג MK 100 MAB. בנוסף מצויד הקטנוע גם במערכת בקרת יציבות (ASC) כסטנדרט. האופנוע מצויד גם במנורות LED ובלוח מחוונים מסוג LCD.

ניתן לרכוש עם הקטנוע חבילות אבזור שונות: חבילת אבזור Comfort כוללת מושב וידיות מחוממות. חבילת אבזור Connectivity תספק לוח מחוונים מסוג TFT בגודל 6.5 אינץ', ואפשרות להתחבר לקטנוע עם המכשיר הסלולארי ולשלוט בפונקציות שונות דרך הקטנוע. אפלקיציה ייעודית תספק גם יכולת ניווט.

בנוסף ניתן לרכוש כתוספת מערכת אזעקה מקורית, נורות LED לנסיעה ביום ומפתח חכם. רשימת התוספות המקוריות של החברה ארוכה וכוללת מגוון מוצרים ממשקף גבוה, דרך פתרונות אחסון שונים ועוד.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד