CF מוטו חושפת אנדווצ’ר בינוני עם מנוע של ק.ט.מ

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרן הסיני השאפתן ממשיך להרחיב את היצע הדגמים המערבי שלו, הפעם עם אופנוע אדוונצ'ר בנפח בינוני העושה שימוש במנוע של ק.ט.מ

במהלך של שנים ספורות הצליחה יצרנית האופנועים הסינית CF מוטו להציג דור חדש של אופנועים מודרניים ומעוצבים ברמה מערבית. אחרי שבנתה קו דגמים מרשים ברמות הנפח הנמוכות של עד 650 סמ”ק, ממשיכה היצרנית השאפתנית לכוון גבוה לקטגוריות הנפח הגדולות יותר, ולאחרונה חשפה דגם אדוונצ’ר חדש בסדרת ה-MT שלה עם מנוע בנפח 800 סמ”ק.

העיצוב, כדרכה של CF מוטו, מודרני לחלוטין עם פנס חזית ראשי צר רוחב ופנסי ערפל צדדים, והוא כולל גם את כל מאפייני ז’אנר האדוונצ’ר כמו משקף גבוה, מגיני צד משלבים ומושב מדורג עם תנוחת רכיבה זקופה.

מה שיותר מעניין באופנוע החדש הוא דווקא בגזרת המנוע. אם בדגמים הקטנים יותר עושה CF מוטו שימוש במנועים מפיתוח עצמי, עם 800 MT קיצרה החברה הליכים ועושה שימוש דווקא במנוע “מהמדף”. לא שלה, אל של ק.ט.מ האוסטרית איתה יש ל-CF מוטו שיתוף פעולה בשוק הסיני (ויש שיגידו שעיצוב חלק מהדגמים של CF מוטו מזכיר יותר מידי את אלו של ק.ט.מ).


מבחן דרכים: CF מוטו 650MT

המנוע הנבחר הוא מנוע ה-LC8 המוכח והוותיק של ק.ט.מ בתצורת טווין מקבילי בנפח 799 סמ”ק המספק 94 כ”ס ו-9.1 קג”מ. למעשה זהו אותו מנוע מוכר מק.ט.מ 790 דיוק ו-790 אדוונצ’ר שקיבלו לאחרונה גרסה מוגדלת נפח והפכו ל-890. ק.ט.מ מן הסתם לא רצתה לתרום את הגרסה העדכנית ביותר של מנוע זה ל-CF כדי לשמור על יתרון טכנולוגי, ומצד שני CF מוטו בהחלט יכולה להסתפק במנוע מודרני זה, שבטח יהיה לה קל וזול יותר להשתמש ולהתאים אותו לתקן יורו 5 מאפשר לפח מנוע מדף חלק.

CF מוטו טרם פרסמה פרטין מלאים על 800MT, אך ממה שכן ידוע ניתן לספר שהוא יעשה שימשו בשלדת צינורת פלדה וזרוע אחורית עשויה אלומיניום, וכדרכה של CF מוטו ינסה להציע תמורה גובהה תוך שימוש במכלולים איכותיים ועדין לשמור על מחיר אטקטיבי בנישה. כך למשל ישנו מזלג קדמי הפוך (ככל הנראה מתוצרת קאייבה), מערכת ABS של בוש הפועלת גם תחת הטיה, מערכת בלימה הכוללת צמד דיסקים מלפנים עפ קאליפרים רדיאלים ולוח מחוונים דיגיטלי מלא.

MT800 יוצע בגרסה המיועדת לכביש עם חישוקים יצוקים ובגרסה בעלת אוריינטצית שטח עם חישוקי “שפיצים” וצמיגים קרביים יותר. בשני המקרים יעשה שימוש בחישוק 19 אינטש מלפנים ו-17 אינטש מאחור. ברשימת האבזור והתוספות ניתן למצוא בקרת משיכה, חימום לידיות, התאמה למערכת ניווט וכמובן מיגוני גחון ואפשרות לארגזים מקוריים.
CF מוטו 800MT צפוי להגיע לארץ לקראת סוף השנה, ויהיה מעניין עד כמה הוא ישמור על מחיר אטרקטיבי מול מתחרים בנפח דומה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד