לקראת 2019: הוסקוורנה מרעננת את ליין דגמי המוטוקרוס

בניגוד למתחרות, הוסקוורנה לא חושפת דגמים חדשים השנה ומסתפקת במקצה שדרוגים קליל לכלל דגמי המוטוקרוס, ובהחלט ישנם כמה חידושים מעניינים

הוסקוורנה לא נשארת מאחור, לאחר שרוב היצרניות היפניות וגם החברה האם ק.ט.מ חשפו את מרכולתן בתחום המוטוקרוס לשנה הבאה, וחושפת גם היא את חידושיה בתחום. בניגוד לימאהה, הונדה וקאוואסאקי שחשפו גם דגמים חדשים לגמרי לקראת 2019, בהוסקוורנה הסתפקו בשורת עדכונים כללית לכלל בסדרת המוטוקרוס שלה עם כמה שינויים נקודתיים לכל דגם ודגם, זאת מעבר לעדכונים הקבועים לפלסטיקה ולצביעה שנעשים מדי שנה כדי להבדיל בין שנות הדגם.

כל דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה קיבלו לקראת 2019 שלדת זנב חדשה, העשויה משילוב של חומרים מרוכבים וסיבי פחמן המורכבת שני חלקים, מה שאפשר להוריד את משקלה של שלדת הזנב לק"ג אחד בלבד. המזלג הוא מסוג של לחץ אוויר/שמן מתוצרת WP בקוטר 48 מ"מ, כשמאחור ישנו בולם DCC עם כיול חדש. עוד שינויים הם משולש עליון מחוזק וסוללת ליתיום-יון חדשה עבור המתנע החשמלי.

דגמי השתי פעימות קיבלו מערכת פליטה חדשה הקלה ב-300 גרם מהקודמת, ואילו בדגמי הארבע פעימות יחד עם דגם ה-125 הדו-פעימתי מותקנת מהשנה תיבת הילוכים חדשה מתוצרת פאנק רייסינג, שהיא קלה יותר ואמורה לספק ביצועים ועמידות משופרת. ישנו גם מצמד חדש עם דיאפרגמה מתכתית (DC) לדגמי ה-250 וה-350 הארבע-פעימתיים ולדגם ה-125 הדו-פעימתי.

באופן פרטני יותר, דגם המוטוקרוס הבכיר, ה-FC450 קיבל ראש צילינדר עברו תכנון מחדש וגל זיזים עילי חדש הקלים בחצי ק"ג מהראש הקודם, וגם העלו את הספק ל-63 כ"ס מוצהרים. גם דגם ה-350 הארבע פעימתי ראש צילינדר חדש וקל יותר ב-200 גרם, כשהספקו של המנוע עומד מעתה על 58 כ"ס מוצהרים.

לאור שינויים מינורים אלו יתכן מאד ובשנה הבאה תצטרך הוסקוורנה לבצע כמה עדכונים מקיפים יותר בחלק מהדגמים, ואחד המיועדים לעדכון מקיף הוא דגם ה-125 הדו-פעימתי שכנראה יצטרך ליישר קו עם אחיו הגדולים והמוזרקים.

עוד חידושים בתום המוטוקרוס ל-2019:
קאוואסאקי חושפת KX450 חדש
ימאהה חושפת YZ250F חדש
דגמי המוטוקרוס החדשים של הונדה
דגמי המוטוקרוס החדשים של ק.ט.מ

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד