תמונות ראשונות של הונדה גולדווינג 2018

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אחרי שמועות רבות תמונות ברשת מאששות רשמית את הצגתו של גולדווינג חדש

שמועות וציפיות רבות סובבות סביב הצגתו של הונדה גולדווינג חדש, דגם התיור של החברה. תמונות שהתפרסמו במספר אתרים אירופאיים חושפות את מה שנראה כמו הדגמים החדשים, כחודש לפני החשיפה הרשמית.

כשהונדה פרסמה סרטון בו היא הודיעה על חשיפה חדשה ב-24 באוקטובר, הסברה הייתה כי מדובר בגולדווינג חדש אך לא צריך לחכות עד לחשיפה הרשמית. האתרים Oliepeil ההולנדי ו-Maxxmoto הבלגי חשפו תמונות של גולדווינג החדש שנראות כאילו לקוחות מתיק עיתונות שזלג לרשת. התמונות אמנם ברזולוציה נמוכה, אך ניתן לראות בבירור את עיצוב האופנוע החדש וגם מספר מאפיינים מעניינים.

הדבר הראשון שאנו למדים הוא כי הונדה מציגה מראש שני דגמים: גולדווינג ואת גרסת הבאגר F6B. העיצוב החדש שומר על הקווים הכללים של הדגם הקודם, אך מספק ריענון מתבקש ומראה מודרני וקווים חדים יותר. תצורת המנוע נשמרת זהה, מנוע בוקסר עם שישה צילינדרים, אך לא ידוע האם הנפח נשאר זהה לדגם הקודם או גדל. בכל מקרה, היינו מצפים לעלייה בהספק.

גרסת הבאגר, F6B

לוח המחוונים חדש ומודרני ונראה כמו מסך TFT, כשתפעול המערכות השונות מתבצע מכפתורי שליטה הממוקמים על מיכל הדלק בהם כפתור גלילה מרכזי, כפי שניתן למצוא לא פעם במכוניות. ממבט בלוח המחוונים ניתן להסיק כי האופנוע מצויד גם במספר מפות ניהול מנוע לבחירה וככל הנראה גם מתלים מתכווננים חשמלית או אף מתלים סמי אקטיביים.

השינוי המרכזי הוא ככל הנראה המתלה הקדמי הלא קונבנציונאלי, המזכיר את מתלה הדואו-לבר של ב.מ.וו. הונדה השתעשעה עם הרעיון מספר שנים והגישה מספר פטנטים בנושא, כך שהבחירה במתלה זה לא מגיעה כהפתעה גמורה. בנוסף לכך בתמונות שונות ניתן לראות כי חלק מהדגמים מגיעים ללא ידית מצמד או רגלית הילוכים, כך שסביר להניח שניתן יהיה לרכוש את האופנוע החדש עם אפשרות למערכת DCT של הונדה.

כאמור, ההשקה הרשמית צפויה להתקיים ב-24 באוקטובר. הונדה תתמודד בשוק תחרותי מאוד, אליו נכנסה לאחרונה גם ימאהה גם דגמי וונצ'ר ואילודר

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד