הונדה מכינה הפתעה ל-24 באוקטובר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מציגה סרטון עם קדימון להצגת אופנוע חדש

עושה רושם היצרניות הגדולות לא ממש מחכות בקוצר רוח לתערוכת מילאנו ומתחילות לחשוף דגמים חדשים. כעת תורה של הונדה שמציגה סרטון ומודיעה על דגם חדש שייחשף בסוף חודש אוקטובר.

תערוכת מילאנו צפויה להתקיים בסוף חודש נובמבר אך רבות מהיצרניות לא מחכות לתערוכה להציג את מרכולתן. כמו בעולם הרכב, גם יצרניות האופנועים הבינו שאין טעם לחכות לתערוכה כשאפשר לקבל את מלוא תשומת הלב באתר האינטרנט או בפייסבוק. ימאהה לא חיכתה עם הצגת וונצ'ר וגרסת הבאגר שלו אילודר, למרות שניתן לטעון כי הם בכל מקרה מיועדים בעיקר לשוק האמיריקאי. אך דוקאטי חשפה זה מכבר את מנוע ה-V4 החדש שלה כקדימון להצגת האופנוע החדש שיצויד בו ונראה שעכשיו זה תורה של הונדה.

החברה מפרסת סרטון שכותרות "Discover What Lies Beyond", בתרגום חופשי "גלו מה מסתתר מעבר". הסרטון מדבר ברובו על החופש ברכיבה וטיולים ארוכים כשבסופו החברה מודיעה על תאריך שבו ככל הנראה יוצג דגם חדש, 24 באוקטובר.

למרות השחקנים המרכזיים בסרט הם זוג הרוכב על NC700X, אי אפשר להתעלם מדגמי גולדווינג השונים שמופיעים בו, החל מהדגמים הראשונים מסוף שנות ה-70 עם מנוע בעל ארבעה צילנדרים ועד הגרסה האחרונה, F6B.

האם משמעות הדבר שנזכה לראות גולדווינג חדש כפי שרבים חוזים? ייתכן מאוד שכן. סברה נוספת היא כי הונדה מתכוונת להציג גרסה מוכנה לכביש הציבורי של דגם הקונספט NeoWing, תלת גלגלי שצויד במנוע הגולדווינג, אך אני קצת ספקטי לגבי הסיכוי שזה אכן יקרה.

נאלץ לחכות ל-24 באוקטובר לראות מה הונדה זוממת.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד