לעשירים בלבד: רפליקת הדוקאטי של מייק היילוד מודל 2018

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוצים רפליקה של האופנוע של מייק היילווד משנת 1978? סדנה אוסטרלית תייצר עבורכם העתק חדש ונאמן למקור תמורת כ-142 אלף דולר

אין כמעט חובב מרוצים שלא שמע על מייק היילווד, הידוע בכינויו Mike The Bkie.  היילווד הוא אחד מהרוכבים המעוטרים ביותר בכל הזמם, אשר מחזיק באמתחתו 9 אליפויות גרנד פרי ולא פחות מ-14 זכיות במירוץ המפורסם של האי מאן. אחרי תקופה קצרה בה ניסה את מזלו ללא הצלחה במרוצי הפורמולה 1, חזר היילווד בשנת 1978 לאי מאן וקטף ניצחון נוסף על גבי אופנוע דוקאטי NCR.

25 יחידות של ה-NCR המקורי יוצרו לשימוש במרוצים והפכו לפריט אספנים מבוקש. עבור מי שלא הצליח לשים יד על אחדמהאופנועים המקוריים מציעה סדנת האופנועים האוסטרלית וי טו (Vee Two) תחליף בדמות רפליקה תואמת מקור לאופנוע המקורי בצביעה זהה לזו של האופנוע עליו רכב היילווד. הרפליקה תיוצר במהדורה של 12 כלים בלבד, מחווה לספרה 12 שייצגה אותו בנצחנו מ-1978 באי מאן, כשמחיר כל אחת מהרפליקות צפוי לעמוד על 197,000 דולר אוסטרלי, שהם כ-142 אלף דולרים אמריקאים.

ואם זה נשמע לכם יקר, אז כדאי שתדעו שאופנוע דוקאטי NCR נמכר לפני כארבע שנים במכירה פומבית בבית המכירות בונהמס בסכום של 175 אלף דולר, ומאז שוויו רק האמיר.
מי שבכל זאת לא מסוגל להרשות לעצמו, יכול להסתפק ברפליקות מייק היילווד על בסיס דוקאטי 900SS שחביבות גם הן על האספנים ונמכרות בסכומים הגיוניים יותר שבין 40 ל-50 אלף דולר, כמו רפליקה מספר 355 עליה כתבנו בעבר.

מי שיסכים להשקיע את סכום הכסף העצום,  יקבל אופנוע כמעט  זהה לחלוטין למקור – זאת בזכות העובדה שהחברה האוסטרלית הצליחה להשיג ממשפחתו של היילווד את הרישומים ואת התבניות המקוריים של האופנוע. המנוע בנפח 905 סמ"ק נבנה גם הוא כהעתק נאמן למקור ומספק 89 כ"ס, כאשר משקל האופנוע עומד על 163 ק"ג.

חשיפתו הרשמית של האופנוע תיעשה בסוף השבוע הקרוב בפסטיבל האופנועים של האי מאן לצד האופנוע המקורי עליו רכב מייק היילווד. על האופנועים ירכבו בנו ונכדו של מייק היילווד כחימום למירוץ ה-TT לאופנועים קלאסיים שיערך באי.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד