ק.ט.מ מציגה: 790 אדוונצ'ר במהדורת ראלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האדוונצ'ר בנפח בינוני של ק.ט.מ זוכה למהדורת ראלי משודרגת וקרבית במיוחד שתיוצר רק ב-500 עותקים

ק.ט.מ חושפת בימים אלו פרטים ראשונים אודות מהדורה מיוחדת וקרבית במיוחד ל-790 אדוונצ'ר החדש. המהדורה החדשה המוכנה "ראלי" מתבססת על דגם ה-R המשודרג, ומיועדת לרוכבים המחפשים יכולת שטח גבוהה עוד יותר מזו שמאפשר 790 אדוונצ'ר R, שהוא בעצמו מהאופנועים היותר קרביים המוצעים כיום בקטגוריית האדוונצ'ים בנפח בינוני. ההשראה לאופנוע הייתה מדגמי ה-450 ראלי התחרותיים איתם לוקחת ק.ט.מ חלק במרוצי הראלי-רייד והסיבולת ובראשם מרוץ הדאקאר בו היא שולטת ביד רמה מזה שנים ארוכות.



כדי להציע יכולת שטח משודרגת עברה גרסת הראלי מספר שינויים מהותים לעומת גרסת ה-R הסטנדרטית של האופנוע. מלפנים ומאחור הם מסדרת Xplor Pro של WP עם יכולת שיכוך מוגברת עבור רכיבה בעומסים גבוהים של רכיבה תחרותית הדורשים פתיחה וסגירה עמוקה יותר של הבולמים ובתדירות גבוה יותר. למתלים מהלך גדול יותר ב-3 ס"מ מאשר לגרסת ה-R מה שמגדיל גם את מרווח הגחון (שלא פורסם) והגביה את גובה המושב ל-910 מ"מ.

יחידת ההנעה לא עברה שינויים, אך נוסף לשדרוג המתלים המהותיי קיבל האופנוע עוד מספר גודיז כמו למשל מערכת פליטה מלאה מתוצרת אקרופוביץ, מערכת קוויקשפטר סטנדרטית, מיגוני צד למיכל הדלק העשויים מסיבי פחמן ומושב מרוצים שטוח וצר יותר. לקינוח קיבל האופנוע צמיגים בעלי פורפיל שטח מובהק, אך עדין מתאימים גם לרכיבת כביש וצביעה ייחודית כדי לבדל אותו מיתר דגמי ה-790 אדוונצ'ר הרגילים במידה וכל השינויים הנ"ל לא מובחנים מספיק.



ק.ט.מ הודיעה כי תייצר רק 500 יחידות בלבד ממהדורת הראלי המיוחדת, כשנכון לעתה תג המחיר של האופנוע לא פורסם, אך פוי להיות גבוה בכמה אלפי יורו מה-790 אדוונצ'ר R.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד